آخرین روز بقا ؛عنوانی که کاربران را ساعت ها سرگرم می کند

0
858

آخرین روز بقا بدون شک یکی از برترین بازی های استودیوی My.com B.V است. این بازی پرهیجان و اکشن برای سیستم عامل های اندروید و IOS در اختیار کاربران قرار می گیرد. این بازی آنلاین در استور های رسمی گوگل و اپل توانسته نمرات و امتیاز های بسیار خوبی را دریافت کند. این بازی با عرضه به روز رسانی های مختلف توانسته نمرات بسیار خوبی از دیدگاه کاربران دریافت کند.

آخرین روز بقا یا همان LAST DAY ALIVE از جمله بازی هایی است که نام آن کافیست تا کاربران و علاقه مندان بازی های ترسناک علاقه تجربه این بازی را داشته باشند اما در کنار این موضوعات و تصاویر گرافیکی این بازی بسیار هیجان انگیز است و می تواند ساعت ها شما را درگیر داستان بایز خود کند. در این بازی همانطور که از نام آن مشخص است باید از جان خود دفاع کنید و گرنه بازی به پایان می رسد

لینک دانلود بازی LAST DAY ALIVE برای سیستم عامل اندروید

لینک دانلود بازی LAST DAY ALIVE برای سیستم عامل IOS

LAST DAY ALIVE داستان شهری را بیان می کند که زامبی ها به آن حمله کرده اند این بازی به کاربران اجازه می دهد تا به صورت انفرادی به اجرای آن بپردازند یا اینکه بتواندد با کاربران دیگر به صورت آنلاین به رقابت بپردازند. داستان بازی بسیار مهیج است و آخرالزمان رسیده است و زامبی ها و موجوداتی عجیب و غریب کل شهر را احاظه کرده اند و این شما هستید که باید اسلحه تان را در دست بگیرید و برای نجات بازماندگان تلاش کنید! طیف گسترده ای از زامبی ها و ماموریت های خاص پیش روی شماست ؛ زامبی ها را قتل و عام کنید و ماموریت ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و یکی از زیباترین بازیهای اکشن را تجربه کنید بدون شک اگر به مباررزه با زامبی ها علاقه دارید این بازی یک سرگرمی بسیار جالب خواهد بود.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها