آشنایی با میان رده جدید سامسونگ ؛ قدرتمند در تمام بخش ها

0
2451

Related imageکالاسودا- میان رده جدید سامسونگ این روزها فروش بسیار خوبی را در بازار جهانی تجربه می کند. گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A6 Plus مدتی پیش با قیمتی در حدود 300 یورو روانه بازار فروش شد. میان رده جدید سامسونگ در بازار ایران نیز مدتی است حضور دارد که در مقایسه با گوشی های هوشمند دیگر فروش بهتری را تجربه می کند. حال قصد داریم به بررسی میان رده جدید سامسونگ یعنی گلکسی A6 Plus بپردازیم:

میان رده جدید سامسونگ ؛ صفحه نمایش شش اینچی بدون بریدگی صفحه نمایش

میان رده جدید سامسونگ همچنان از ظاهر منحصر به فرد سامسونگ یعنی حاشیه های بسیار کم اما بدون بریدگی صفحه نمایش بهره می برد. این موبایل شش اینچی رزولوشن 1080 در 2220 دارد و با صفحه نمایش آمولد شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند. این گوشی هوشمند قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

سامسونگ گلکسی A6 Plus ؛ قدرتمند در بخش دوربین

میان رده جدید سامسونگ از دوربین های بسیار با کیفیتی استفاده می کند. این گوشی هوشمند از معدود میان رده های سامسونگ است که با دو دوربین اصلی روانه بازار شده است. این گوشی هوشمند دارای لنز 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم 1.7 است و از طرفی دیگر لنز پنج مگاپیکسلی وظیفه عمق تصویر را بر عهده دارد. سامسونگ برای دوربین سلفی نیز یک لنز 24 مگاپیکسلی را در نظر گرفته و در این بخش برترین ویژگی ها را برای کاربران به همراه می آورد. این گوشی هوشمند دارای فلش ال ای دی در بخش دوربین اصلی و سلفی است و هر دو لنز قابلیت فیلم برداری به صورت فول اچ دی را برای کاربران فراهم می کند.

پردازنده ی محبوب هوآوی این بار روی گوشی های سامسونگ

میان رده جدید سامسونگ این بار تنها از پردازنده اسنپدراگون 450 استفاده کرده و خبری از میان رده های پردازنده اگزینوس نیست. این گوشی هوشمند با 64 گیگابایت حافظه داخلی و رم نرم افزاری چهار گیگابایتی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند. این گوشی هوشمند با اندروید هشت روانه بازار فروش شده و طرفداران بسیار زیادی دارد.
این گوشی هوشمند که در رنگ های مشکی ، آبی ، طلایی و بنفش کمرنگ عرضه شده باتری بسیار قدرتمندی دارد که از برترین ها در بخش میان رده محسوب می شود سامسونگ برای گلکسی A6 Plus باتری 3500 میلی آمپری را در نظر گرفته و امکان 21 ساعت مکالمه در بخش اینترنت نسل سوم را برای کاربران مهیا می کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها