آمازون رکورد شکن شد

0
424
آمازون رکورد شکن شد|کالاسودا

آمازون رکورد شکن شد|کالاسودا

کالاسودا_آمازون در حال آزمودن طرحی است که از طریق آن رکورد تحویل کالاها را به زیر یک ساعت برساند و رکوردی که می تواند لیست فروش این خرده فروشی شناخته شده را متحول کند .

خرده فروشی آنلاین آمازون در تلاش است تا  مدل لباسهای دیده شده در فروشگاه های انلاین سراسر ایالات متحده در لحظه تحویل مشتریان دهد . گرچه عبارت تحویل در لحظه اندکی اغراق آمیز به نظر می رسد، اما به حقیقت نزدیک است .

درواقع اماوزن در تلاش است سرعت در دسترس قرار دادن خریدهای  مصرف کنندگان را تا یک ساعت برسانداما این به چه معناست ؟

مفهوم این موضوع به سرعت تحویل کالاها در شهرهایی فارغ از ایالات متحد ه نیز مرتبط است . برای مثال اگر فردی در لندن یک لباس از واشنگتن بخرد می تواند امیدوار باشد تا یک ساعت بعد لباس خود را تحویل می گیرد.

نیکوپاندا نیکولا فرمیکتی، مدیر خلاق دیزل، با غول آنلاین آمازون برای این ابتکار، مشارکت داشته و مجموعه ای از لباس هایی را که در نمایشگاه مد روز لندن به بازدید عموم گذاشته شده برای خرید در اختیار مصرف کنندگان می گذارد . .

سوزان سیدمن، معاون ارشد مدیرعامل  آمازون در حوزه  مد اروپا گفت: “طرح های نیکوپندا بلافاصله پس از انتشار در سالن های مد به سراسر جهان ارسال می شوندف کافیست در سایت ما کلیک کنید .

شرکت نیکوپاندا به سبب تولید  لباسهای خیال انگیز و رنگارنگ شناخته شده است. طرح هایی که دارای نقاشی های گرافیکی، از جمله پانداهای کارتونی است .

آمازون مدت هاست که  وارد صنعت پوشاک شده ، اما این همکاری با صنعت پوشاک از این تاریخ تا روزهای بعدی ادامه خواهد داشت .

اما سیستم تحویل فوری کالا ها یک جالش جدی و جدید در کسب و کار آمازون خواهد بود . هر دو شرکت آمازون و نیکوپاندا با هشتگ های «اکنون» به کاربران خود مژده می دهند که از خرید های درجه یک برخوردا باشند . خریدهایی که در اولویت خرید هر دو شرکت قرار دارند .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها