آپدیت جدید و جذاب برنامه تلگرام

0
4816

کالاسودا_شما می توانید با استفاده از پاسپورت یا گواهی نامه رانندگی خود از سرویس های اینترنتی تنها با یک کلیک استفاده کنید.

تلگرام به تازگی ویژگی جدیدی را به برنامه محبوب خود اضافه کرده است و نام آن پاسپورت می باشد.این یک سیستم ثبت نام جدید می باشد که می تواند با استفاده اطلاعات شناسایی رسمی شما مانند کارت ملی ، پاسپورت یا شناسنامه شما را برای سرویس مورد نظر ثبت نام کند.این سیستم به کاربر اجازه می دهد تا بتواند اطلاعات و مدارک خود را روی سیستم Cloud ذخیره کند و در زمان موردنظر از آن استفاده کند.

پیشبینی این شرکت راجع به این ویژگی این بوده است که کاربران می توانند با استفاده از سیستم پاسپورت از سرویس های مالی استفاده کنند ، زیرا این سرویس ها اصولا نیازمند مدارک واقعی مانند کارت ملی ، پاسپورت و دیگر مدارک شناسایی می باشند.با استفاده از سیستم پاسپورت می توانید اطلاعات خود را بر روی آن آپلود کنید.

امنیت موضوع مهمی در این بخش است

قطعا امنیت موضوع مهمی در این بخش می باشد زیرا شما قرار است اطلاعات شخصی و شناسایی خود را بر روی این سیستم آپلود کنید و باید مطمئن شوید که این اطلاعات در جای امنی آپلود می شوند و کسی از این اطلاعات سو استفاده نمی کند.علاوه بر این تمام اطلاعات شما رمزگذاری می شوند و هیچ کسی نمی تواند به این اطلاعات سو استفاده کند و تنها شما و شرکت مورد نظر شما می توانند این اطلاعات را ببینند.

قطعا زمانی این ویژگی و سیستم جدید تلگرام می تواند مفید باشد که شرکت های مختلف این سیستم را حمایت کنند و در حال حاضر تنها سایت ePayments.com می باشد که از این سیستم حمایت می کند.تلگرام از حامیان استقبال می کند و در صورت نیاز این سیستم را برای شرکت های مختلف ارتقا می دهد.

توضیحاتی در زمینه تلگرام

تلگرام توسط دو برادر با نام‌های پاول دورف و نیکلای دورف به بازار آمد. پاول دورف برادر کوچک نیکلای دورف است. پشتیبان مالی این پروژه، سازمان غیرانتفاعی کارآفرینی در آلمان است.

در اکتبر ۲۰۱۳ تلگرام روزانه صد هزار کاربر فعال داشت که در ۲۴ مارس ۲۰۱۴ این شمار به ۱۵ میلیون رسید.

در دسامبر ۲۰۱۴، تلگرام اعلام کرد که بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال دارد که روزانه بیش از یک میلیارد پیام تبادل می‌کنند.میزان تبادل پیام‌ها در بازه زمانی پنج‌ماهه دو برابر شد و به ۲ میلیارد پیام در روز رسید.در سپتامبر ۲۰۱۵، اعلام شد که تلگرام بیش از ۶۰ میلیون کاربر فعال دارد که روزانه ۱۲ میلیارد پیام با یکدیگر تبادل می‌کنند. در فوریه ۲۰۱۵، تعداد ثبت نام کنندگان در تلگرام به ۳۵۰ هزار کاربر در روز رسید و در مجموع روزانه بیش از ۱۵ میلیارد پیام در بستر این پیام‌رسان منتقل شد.

در سال ۲۰۱۷، تلگرام با حدود ۱۸۰ میلیون کاربر هفتمین پیام‌رسان پرکاربرد شناخته شد.در این فهرست، پیام‌رسان فیس‌بوک و واتس‌اپ مشترکاً اول هستند. در ماه مارس سال ۲۰۱۸ تلگرام کاربران خود را بیش از ۲۰۰ میلیون اعلام کرد.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها