چطور آپدیت درایور ها را در ویندوز 10 انجام دهیم؟

0
731

در این راهنما ما به شما نحوه به روزرسانی یا آپدیت درایور ها در ویندوز 10 را نشان خواهیم داد. درایور یک قطعه نرم افزاری است که اجزای کامپیوتر شما را قادر می سازد با هم کار کنند و توسط ویندوز به رسمیت شناخته شوند. اگر درایورها خراب شده یا از بین بروند، مشکلاتی مانند ثبات و از بین رفتن داده ها را می توانند موجب شوند.

به همین دلیل است که توجه به آنها بسیار مهم است. هنگامی که چنین مشکلاتی پیش می آید، برای مثال کامپیوتر شما نمی تواند به وای فای متصل شود. بنابراین به روز رسانی درایورها باید یکی از مهمترین چیزهایی است که باید انجام دهید. مراحل انجام این کار در زیر برای شما آورده شده است.

یک بخش بازیابی یا restore point ایجاد کنید

قبل از شروع به روز رسانی اطمینان حاصل کنید که یک نقطه بازیابی ایجاد کرده باشید تا اگر کار به خوبی پیش نرفت بتوانید تنظیمات را به حالت قبلی برگردانید. این کار فقط یک دقیقه طول می کشد و برای انجام آن روی منوی استارت زده و تایپ کنید: Create a restore point و سپس روی نتایج کلیک کنید. مطمئن شوید که بخش Protection برای درایو شما فعال شده باشد، سپس Drive را انتخاب کرده و روی Create بزنید، یک نام مشخص کنید، Create را بزنید و منتظر تکمیل فرآیند شوید.

به روز رسانی درایورها

یکی از  راه ها برای به روز رسانی یا آپدیت درایور ها، این است که از ابزار داخلی مایکروسافت و بخش Windows Update این کار را انجام دهید . برای این کار روی بخش Setting رفته، Update and Security را زده و Windows Update را بزنید. سپس Check for update را کلیک کنید. اگر به روز رسانی جدیدی برای آن موجود باشد، فرآیند آغاز شده و ویندوز آن ها را دانلود و نصب خواهد کرد. آیا تا کنون تجربه انجام این کار را داشته اید؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها