آیا گوشی های منعطف می توانند عملکردی موفقیت آمیز داشته باشند؟

0
240
آیا گوشی های منعطف می توانند عملکردی موفقیت آمیز داشته باشند؟

به تازگی خبری جالب در مورد کمپانی بلک بری منتشر شده که نشان می دهد مدیرعامل این شرکت تردیدهایی در مورد موفقیت گوشی های منعطف دارد. قطعا گفته های ایشان برای شما شنیدنی خواهد بود.

گوشی های منعطف ؛ آیا موفق می شوند؟

شرکت های هواوی و سامسونگ اعتقاد دارند که گوشی های منعطف آینده گوشی های هوشمند هستند ولی مدیرعامل کمپانی بلک بری یعنی آقای جان چن خیلی خیلی در مورد موفقیت آنها شک دارد. صحبت های اخیر ایشان نشان می دهد که این گوشی های منعطف آن طور که باید و شاید جذابیت و نوآوری ندارند. او اظهار داشت که به دنبال گوشی سریع تر و ارتقاهای کاربردی است و به نظر او هیچ کار بزرگی در این بخش صورت نگرفته است!

انتظارات کاربران از گوشی های هوشمند

در سال های اخیر مسائلی مانند حسگر اثر انگشت ، سیستم شناسایی تشخیص چهره و دیگر سیستم های شناسایی به بازار معرفی شده اند. در حال حاضر همه کمپانی روی موضوعاتی مانند صفحه نمایش بزرگتر سرمایه گذاری کرده اند و به نظر می رسد که تمام کاربران بیشتر دنبال صفحه نمایش بزرگتر و ارتقاهای کاربردی هستند.گوشی های منعطف ؛ آیا موفق می شوند؟

فعالیت های کمپانی بلک بری در سال های اخیر

البته همانطور که در جریان هستید کمپانی بلک بری از سال 2016 گوشی ای تولید نکرده است و بیشتر تمرکز خود را روی سیستم های امنیتی گذاشته است. البته یک سری گوشی با نام بلک بری و تحت لیسانس این شرکت تولید شده است که در نوع خود بد نبوده اند.

نظر شما در مورد اظهار نظر مدیرعامل بلک بری چیست؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها