چند ترفند ساده: چگونه از آیفون به اندروید مهاجرت کنیم؟

0
589
چند ترفند ساده: چگونه از آیفون به اندروید مهاجرت کنیم؟

آیا در پی تغییر گوشی خود از آیفون به اندروید هستید و می خواهید برند اندرویدی را جایگزین گوشی آیفون فعلی خود کنید؟ نگران این جابجایی و انتقال اطلاعات خود از گوشی قدیم به اندروید جدید نباشید. ما چگونگی انتقال مخاطبین، تقویم، عکس و ویدئو ها و… را از دستگاه iOS  به اندروید= به شما نشان خواهیم داد؟

اگر این مقاله را در سال 2013 می نوشتیم مراحل خیلی پیچیده تر از موارد زیر می شود، اما خوشبختانه دیگر این طور نیست، چرا که هر دو شرکت گوگل  و اپل فرایند سوئیچینگ یا تغییر سیستم عامل را ساده کرده اند و هر کدام تلاش دارند تا کاربران را به حرکت به سمت سیستم عامل خود سوق دهند. هر دوی این سیستم عامل های تقریبا از نظر امکاناتی که ارائه می دهند یکسان اند، هر چند تعداد کاربران و گوشی های اندرویدی بیشتر است.

آیا می توانم داده ها را از آیفون به اندروید انتقال دهم؟

بله، این کار را با استفاده از برنامه گوگل درایو در ios نیز می توانید انجام دهید و اطلاعات خود را در یک چشم برهم زدن به گوشی جدید خود انتقال دهید. این بدان معناست که نیاز نیست عکس ها و ویدئوها را جداگانه به Google photos ببرید یا مخاطبین را به مخاطبین و دیگر اطلاعات را دستی همگام سازی کنید، بلکه این کار به صورت اتوماتیک برای شما انجام خواهد گرفت. مواردی که در این روند منتقل می شود به شرح زیر است:

  • انتقال مخاطبین تلفن همراه
  • انتقال تقویم
  • انتقال عکس ها و ویدئوها از ios به اندروید
  • انتقال کتاب های الکترونیکی و مجلات از آیفون به اندرویدآیا می توانم داده ها را از آیفون به اندروید انتقال دهم؟

با کمک گوگل درایو

اگر برنامه گوگل درایو ندارید، آن را از فروشگاه اپ استور دانلود کنید و به حساب گوگل خود وارد شوید. اگر هم این برنامه را دارید، اطمینان حاصل کنید که آن را به اخرین نسخه به روز رسانی کرده باشید.

  • روی منوی سه خط افقی در سمت چپ بالا ضربه بزنید و از منوی ظاهر شده روی تنظیمات ضربه بزنید.
  • قسمت Back up را بزنید .
  • روی هر ورودی ضربه زده و اختیارات را انتخاب کنید.
  • روی Backup ضربه بزنید.
  • اکنون باید گوشی خود را متصل کنید و آن را به وای فای وصل کنید.
  • اگر می خواهید عکس ها و ویدئوهای اصلی خود را با رزولوشن کامل بفرستید، باید به میزان کافی فضای ذخیره سازی در گوگل درایو داشته باشید. بنابراین بخش Hight Quilty را انتخاب کنید تا ذخیره سازی نامحدود را به صورت رایگان برای شما بفرستد. اگر می خواهید با استفاده از حساب اپل خود این کار را انجام دهید باید ایمیل icloud خود را روی اندروید تنظیم کنید.

انتقال آیفون به اندروید از طریق برنامه هایی مانند Send anywhere و Shareit

از طریق برنامه های کمکی مانند Send anywhere نیز می توانید فایل ها را به راحتی از اندروید به ios و … منتقل کنید. این برنامه هم روی آیفون و هم روی گوشی های اندرویدی نصب می شود. Shareit نیز دیگر برنامه محبوبی است که می تواند تمام داده های شما را روی گوشی جدید منتقل کند.انتقال آیفون به اندروید از طریق برنامه هایی مانند Send anywhere و Shareit

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها