اتوبوس الکتریکی Proterra رکورد زد

0
551
اتوبوس الکتریکی بزرگ Proterraرکورد زد|کالاسودا

اتوبوس الکتریکی بزرگ Proterraرکورد زد|کالاسوداکالاسودا_ اتوبوس برقی Proterra رکورد سرعت را در بین سایر وسایل نقلیه الکتریک از آن خود کرد . این اتتوبوس قادر است با سرع ۱۱۰۲ مایل براند و سایر وسایل نقلیه الکتریک را پشت سر بگذارد.

 بسیاری از شهرها و کشورهای پیشرفته جهان در تلاشند تا به زودی قوانین مرتبط با ممنوعیت تردد خودروهای دیزلی را به اجرا در آورند بر همین اساس است که تکنولوژی های پیشرفته ای مثل اتوبوس های برقی به یکی از مهیج ترین موضوعات این روزها تبدیل شده است .

شرکت California-based اعلام مرده به زودی از گروهی جدید از محصولات پروژه هوشمندش رونمایی می کند که تحت نام پژوهشی  Catalyst E2 Max  معرفی می شوند.

اتوبوس الکتریکی بزرگ Proterraرکورد زد|کالاسودااین اتوبوس ها قادرند با یک بار شارژ الکترونیک کامل تا ۱،۱۰۲.۲ مایل رانندگی کنند . این رقم یک رکورد خیره کننده جهانی برای طولانی ترین فاصله ای است که می توان  با وسیله نقلیه الکتریکی بدون شارژ پیمود.

مدیر عامل این شرکت در توصیف اتوبوس های خود می گوید ؛ ما در تلاشیم رکورد سرعت را حتی برای اتوبوس های سنگین تر نیز  بشکنیم .

این اتوبوس خارق العاده از یک باتری ۶۶۰ کیلووات استفاده می کند . این باتری تایمن کننده انرژی اتوبوسی است که ۴۰ پا طول دارد .

بسیاری از کارشناسان این محصول را با اتوبوس تسلا مقایسه می کنند .Tesla S P100D یک باتری ۱۰۰ کیلووات ساعت برای رسیدن به محدوده ۳۱۵ مایل د ارد .

از سوی دیگر هیوندای اخیرا اعلام کرده که اتوبوس Elec City دارای محدوده ۱۸۰ مایل از یک باتری ۲۵۶ کیلو وات استفاده م کند . اما در یک ساعت می تواند به طور کامل شارژ شود.

. Proterra در حال فروش مدلی است که  ۳۵۰ مایلبر ساعت حرکت می کند . مدل ۳۵ فوت با برد ۳۵ مایل که می تواند ظرف ۱۰ دقیقه دوباره شارژ شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها