کارمندان آمازون در ایتالیا و آلمان اعتصاب کردند

0
461
کارمندان آمازون در ایتالیا و آلمان اعتصاب کردند|کالاسودا

کارمندان آمازون در ایتالیا و آلمان اعتصاب کردند|کالاسوداکالاسودا – صدها نفر از کارمندان شرکت آمازون در ایتالیا و آلمان در طی شلوغترین روز خرید سال دست به اعتصاب زدند.

بیش از 500 نفر از کارمندان شرکت آمازون ایتالیا برای اولین بار در مرکز آمازون در پیاچنزا در نزدیک شهر میلان دست به تظاهرات زدند. پیاچنزا یکی از مراکز اصلی آمازون ایتالیا را در خود دارد و 4000 کارمند دارد.

آمازون در این باره میگوید: ما کارمندان زیادی در ایتالیا و آلمان داریم و تمرکز همه این کارمندان بر انتقال بهترین تجربه به مشتریان است. او می افزاید: ما به وجود این افراد افتخار کرده و با وجود آنها به انتقال هرچه بهتر کالاها به مشتریانمان در بازه تعطیلات مطمئنیم.

تجارت الکترونیک امروزه با رشد زیادی در ایتالیا در حال گسترش است، اما با توجه به نظر موسسه مشاوره EY ، فروش آنلاین در حدود 10 درصد کل فروش خرده فروشی ها را تجربه میکند. اتحادیه کارگری وردی می گوید: کارمندان 6 انبار بزرگ آمازون در آلمان به دلیل شرایط اضافه کاری و پرداخت ها اعتصاب کردند.

استفانی نوتزبرگر عضو این اتحادیه میگوید: کارمندان در این بازه از سال با فشار کاری بالا برای اماده کردن سفارش ها در زمان کم، کنترل عملکرد و نظارت و فرهنگ ضعیف مدیریت مواجه اند و این سبب نارضایتی آنها میشود.گفته میشود کارمندانی که اعتراض کرده اند برای رساندن امازون به سود بالا مجبورند بدون خستگی کار کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها