کمک خیرخواهانه موسس آمازون

0
411
کمک خیرخواهانه موسس آمازون|کالاسودا

کمک خیرخواهانه موسس آمازون|کالاسوداکالاسودا – بنیانگذار معروف آمازون مهاجران و مسئله تحصیل آنها را جزو اولویتهای خود قرار داده و مبالغی را به خیریه برای این مسئله اهدا کرده است.

جف بزوس مبلغی حدود 33 میلیون دلار برای صندوق بورسیه تحصیلی به نام Dreamers واریز کرده است که مختص افرادی که به آمریکا مهاجرت کرده اند و فرزندان آنها از تحصیل بازمانده اند.

بزوس به افرادی که دوست دارند رویای خود را در زمینه تحصیل دنبال کنند و با وجود شایستگی اغلب نمیتوانند به آن موقعیت و فارغ التحصیلی از دانشگاه برسند را هدف کمکهای خیرخواهانه خود قرار داده است.

74 دانشکده و دانشگاه شامل دانشگاه واشنگتن، ایالت آریزونا، دانشگاه های کالیفرنیا و نیویورک در این برنامه با آمازون و جف بزوس برای پذیرش دانشجویان مهاجر و بورسیه تحصیلی همکاری می کنند. این بزرگترین کمک خیریه ای جف بزوس در تاریخ این سازمان بوده است.

بدین ترتیب هزاران دانشجو میتوانند با این بورسیه تحصیلی به تحصیلات خود ادامه دهند و فرصت پیشرفت و رشد داشته باشند. بسیاری از افرادی که این کمکها بورسیه ای به مبلغ 33هزار دلار برای یک دوره 4 ساله را دریافت کردند، طی توئیتی از بزوس تشکر کردند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها