گزینه خیرخواهانه گوگل

0
405
گزینه خیرخواهانه گوگل|کالاسودا

گزینه خیرخواهانه گوگل|کالاسوداکالاسودا – گوگل یک گزینه Donate یا اهدا را در لیست جستجوهایش قرار داد تا افرادی که در حال خرید برای سال نوی میلادی هستند، تشویق به اهدا و انجام امور خیریه شوند.

گوگل به عنوان بخشی از برنامه های خیریه خود، گزینه اهدا کردن را به لیست گزینه های خرید در قسمت جستجویش افزوده است. گزینه Donate یا اهدا به کاربر اجازه میدهد که به صورت مستقیم بخشی از پولش را به سازمانهای عام المنفعه که در حین جستجو در وب به چشم میخورد اهدا کند. این سازمانها میتوانند صلیب سرخ، یونیسف، حمایت از کودکان بی سرپرست، سازمان تغذیه کودکان و… باشند.

بر طبق ادعای گوگل تنها 30 درصد اهدای خیرخواهانه در فصل تعطیلات و کریسمس از جانب مردم به وقوع می پیوندد. گوگل امیدوار است با اضافه کردن این گزینه در هنگام خرید آنلاین مردم، آنها را تشویق به کمک به خیریه ها در این بازه کند.

 این شرکت پیش از این نیز، درهنگام وقوع بلایای طبیعی برای مردم کشورهای مختلف نیز گزینه کمکهای خیرخواهانه خود را فعال کرده بود و هر فردی که در قسمت News Alert اخبار مربوط به این بلایا را میخواند، میتوانست مبلغی را نیز به اوارگان یا سیل زدگان کمک کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها