گوشی جدید سونی با دو دوربین جلو برای عاشقان سلفی

0
745
گوشی جدید سونی با دو دوربین جلو برای عاشقان سلفی|کالاسودا

گوشی جدید سونی با دو دوربین جلو برای عاشقان سلفی|کالاسوداکالاسودا – اگر شما هم از جمله عاشقان سلفی هستید، گوشی جدید سونی میتواند با دو دوربین سلفی می تواند ایده آل ترین انتخاب برایتان باشد.

گوشی برند سونی به نام Xperia XA2 ultra که به تازگی در نمایشگاه CES 2018 معرفی شده است، گوشی هوشمند اندرویدی جدیدی است که دارای دو دوربین سلفی است؛ یکی با زاویه باز معمولی و دیگری با زاویه باز اولترا که برای عکسهای گروهی مناسب است.

xperia-xa2-ultra-cameras|کالاسودادر حالیکه همه گوشی دارای یک دوربین تکی با زاویه باز هستند، این گوشی جدید سونی دو دوربین 16 و 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است که به ترتیب زاویه عکاسی 80 و 120 درجه دارند. اگر اهل سلفی باشید میدانید که فایده عریض بودن زاویه دید دوربین چه چیزی است. در این حالت تعداد افراد بیشتری در سلفی های گروهی در عکس قرار میگیرند و حتی صفحه زمینه و فضای پشت شما به صورت کامل در عکس قرار میگیرد.

این گوشی همچنین دارای یک فلش LED است تا به ثبت سلفی در فضاهای تاریک نیز کمک کند. گمان میرود این گوشی میان رده که دارای مشخصات مقبولی است، گوی سبقت را از دیگر رقبای سلفی بگیر بازار برباید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها