ارزان ترین گوشی آنر 2019 ؛ پردازنده قابل قبول در قابی پلاستیکی

0
3367
ارزان ترین گوشی آنر 2019 ؛ پردازنده قابل قبول در قابی پلاستیکی

گوشی جدید هواوی آنر 8A با نام Honor play 8A که قرار بود چند روز دیگر منتشر شود، اندکی زودتر از تاریخ موعود و پیش از شروع نمایشگاه CES 2019 معرفی شد. در زیر به بررسی مشخصات این گوشی می پردازیم.

طراحی و ظاهر گوشی

این گوشی از نظر طراحی قابل قبول است و در عین حال شباهت زیادی به گوشی Xiaomi Mi play دارد. این گوشی تنها یک دوربین دارد و هیچ اسکنر اثر انگشتی در آن وجود ندارد (به جایش می توانید از اسکنر چهره برای امنیت بیشتر گوشی خود استفاده کنید). آنر از دو طرح تیره و روشن برای این گوشی استفاده کرده است که از هر کدام که خواستید می توانید استفاده کنید. این گوشی از فریم فلزی و قاب پشت پلاستیکی بهره می برد و ابعاد  156 در 73.5 در 8 میلی متری دارد که موجب وزن 150 گرمی آن شده است. این گوشی در رنگ های مختلفی چون سیاه، آبی، طلایی و قرمز در اختیار کاربران قرار گرفته است. این گوشی دارای بازه قیمتی 120 تا 130 دلار است که از این نظر می توان آن را با honor 7s Huawei  مقایسه کرد که گوشی ارزان قیمتی محسوب می شود.

مشخصات فنی ارزان ترین گوشی آنر 2019

از دیگر مشخصات فنی گوشی ارزان قیمت آنر 2019 می توان به استفاده از پردازنده جدید مدیاتک Helio P35 اشاره کرد که پردازنده ای قدرتمند در نوع خود محسوب می شود. این پردازنده از نوع 12 نانومتری بوده و هشت هسته کورتکس A53 با سرعت 2.3 گیگاهرتز آن را همراهی می کنند. رم این گوشی 3 گیگابایت است که برای یک گوشی ارزان قیمت میزان رم مناسبی است. همچنین حافظه این گوشی در دو نوع 32 و 64 گیگابایتی وجود دارد، ضمن اینکه امکات ارتقای این حافظه را با کمک حافظه های جانبی Micro SD را خواهید داشت.مشخصات فنی ارزان ترین گوشی آنر 2019

صفحه نمایش و سیستم عامل

صفحه نمایش این گوشی 6.09 اینچ از نوع IPS با رزولوشن 720 در 1560 دارای حاشیه قطره ای در بالای صفحه نمایش است تا از بیشترین فضای بالای صفحه نمایش استفاده کرده باشد. رابط کاربری این گوشی همانطور که آنر وعده داده بود EMUI 9.0 است که روی سیستم عامل اندروید پای اجرا شده است.

دوربین و باتری

دوربین این گوشی از نوع 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسل را پشتیبانی می کند. همچنین باتری 3020 میلی آمپری این گوشی نیز باتری مناسبی با توجه به قیمت این گوشی محسوب می شود اما فعلا مشخص نیست که از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می کند یا خیر. از دیگر تشابهات این گوشی با Xiaomi Mi Play می ‌توان به بلوتوث 4.2، وای فای ac، گلوناس، GPS و A-GPS اشاره کرد. اما بر خلاف پورت قدیمی microUSB استفاده شده در شیائومی می پلی، هواوی از پورت نوع C در آنر Play 8A استفاده کرده است. فروش این گوشی از فردا در چین شروع می شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها