از حالت تیره در سیستم عامل iOS 13 رونمایی شد!

0
433
از حالت تیره در سیستم عامل iOS 13 رونمایی شد!

به تازگی خبرهای جالبی در مورد شرکت اپل منتشر شده که نشان می دهد در رندر های گوشیiPhone XI از حالت تیره موجود در سیستم عامل iOS 13 پرده برداری شده است.

موهبتی به نام حالت تیره در گوشی های هوشمند

چند سالی می شود که کاربران گوشی های هوشمند از توسعه دهنده های سیستم عامل خود در خواست کرده اند تا حالت تیره یا حالت شب یا هر چیزی که شما به آن می گویید را به نرم افزار خود اضافه کنند. این افراد اغلب کاربرانی هستند که شب ها به مطالعه می پردازند یا اینکه تمایلی ندارند که چشم آنها به وسیله نور سفید آسیب ببیند.

این حالت تیره به کاربر اجازه می دهد تا بتواند نور صفحه خود و حتی رنگ پس زمینه خود را تغییر دهد. حالا به نظر می رسد که هم گوگل و هم اپل قصد دارند تا این حالت تیره را به سیستم عامل خود اضافه کنند.

سیستم عامل های مختلف پذیرای حالت تیره خواهند بود

حالا به نظر می رسد که با رونمایی از سیستم عامل اندروید 9 و iOS 13 تمام معادلات تغییر خواهد کرد اما سوالی که شکل می گیرد این است که کمپانی ها برای ساده سازی این سیستم عامل چه کاری انجام خواهند داد؟ شاید دلیل اصلی اضافه شدن این حالت پنل های OLED باشد. این پنل ها چند سالی می شود به بازار عرضه شده اند ولی به تازگی در گوشی های میان رده مورد استفاده قرار می گیرند.حالت تیره در سیستم عامل iOS 13

پنل های OLED و حالت تیره

حالا که هم شرکت گوگل و هم شرکت اپل از پنل های OLED استفاده می کنند ، تمرکز خود را روی توسعه حالت تیره قرار داده اند که به نظر می رسد که این حالت تیره در سیستم عامل اندروید پای و iOS 13 دیده خواهند شد. به نظر ما این حالت بیشتر می تواند مناسب افرادی باشد که می خواهند شب ها به مطالعه بپردازند.

حالت تیره در سیستم عامل iOS 13

هنوز زمان پرده برداری از این حالت تیره مشخص نیست و ما امروز می خواهیم به شما بگوییم که این حالت چه ویژگی هایی می تواند داشته باشد و قطعا نگاه هر کاربری را به خود جلب خواهد کرد:

اپل و اضافه کردن حالت تیره

همه ما احتمال دارد که گوشی خود را قبل خواب ، پس از بیدار شدن و حتی فواصل این بین مورد بررسی قرار دهیم و نور سفیدی در پس زمینه قرار داد امکان دارد به چشمان ما آسیب های جبران ناپذیری وارد کند. حالا به نظر می رسد که شرکت اپل قصد دارد تا این موضوع را تغییر دهد و استفاده از پنل های OLED می تواند نشانه ای بر این موضوع باشد.

چند وقت پیش شرکت اپل در نسخه جدید سیستم عامل Mac رونمایی کرد که در آن حالت تیره را رونمایی کرد و قطعا در سیستم عامل iOS 13 هم شاهد یک حالت تیره با کیفیت از سوی توسعه دهنده های شرکت اپل خواهیم بود. باید دید که در نهایت شاهد چه ویژگی از سوی شرکت اپل خواهیم بود و به نظر ما این افزونه می تواند نگاه کاربران را به خود جلب کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها