استوریهای اسنپ چتی در Airbnb

0
419

کالاسودا – سایت معروف Airbnb که یک وبسایت معروف اجاره اماکن اقامتی برای مسافرین است، در نظر دارد در اپلیکیشن خود ویژگی استوری را همانند اسنپ چت و اینستاگرام اضافه کند.

یکی از ویژگی های جذاب اسنپ چت و فیسبوک و اینستاگرام گذاشتن استوری هایی است که پس از ۲۴ ساعت خود به خود پاک میشوند. این ویژگی انقدر مورد محبوبیت واقع شده که شرکت Airbnb نیز در نظر دارد آن را وارد اپلیکیشن خود کند تا افراد تجربه خود از اقامت و لوکیشن سفرشان را با گذاشتن استوری هایی به دیگران اطلاع دهند.

همچنین دیگر کاربران نیز میتوانند نظر خود را راجع به آن استوری کامنت کنند. در حال حاضر در این شبکه میتوان پستهایی راجع به مکانهای مختلف گذاشت و از نظر دیگران نیز در خصوص هتل و مکانهای اقامتی ارزان قیمت در سراسر دنیا آگاه شد.

ویدئوهایی که از این استوری ها میتوان گذاشت نیز محدود به فیلمهای کوتاه ۱۰ ثانیه ای حول مکانی است که در ان اقامت گزیده اید. به نظر میرسد که این ویژگی فعلا برای همه فعال نشده و در حال آزمایش پیش از اجراست. سخنگوی این شرکت میگوید: ما به دنبال راهی هستیم که در آن قصه سفرتان را با دیگر اعضا به اشتراک بگذارید و از گشت و گذار آنها ایده بگیرید.

                                                   با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها