اسنپ چت، مهمترین منبع دریافت اخبار در میان دانشجویان

0
456
اسنپ چت، مهمترین منبع دریافت اخبار در میان دانشجویان

اسنپ چت، مهمترین منبع دریافت اخبار در میان دانشجویانکالاسودا – نتایج یک تحقیق نشان می دهد که شبکه اجتماعی اسنپ چت درست پس از فیس بوک به یکی از منابع مهم اخبار در میان دانشجویان کالج تبدیل شده است.

تعدادی از مطالعاتی که در این زمینه به انجام رسیده نشان می دهد که رسانه های اجتماعی اکنون به عنوان منبعی برای دریافت اخبار تبدیل شده اند که در صدر آنها فیس بوک قرار دارد. یک تحقیق جدید از موسسه knight به نتایج شگفت انگیزی در این باره در میان دانشجویان کالج دست یافته است و آن این است که اسنپ چت دومین رسانه اجتماعی محبوب برای پیدا کردن اخبار مهم در میان این دسته از مخاطبان است.

چند درصد دانشجویان اسنپ چت را انتخاب کردند؟

در میان تحقیق، حدود 5844 دانشجوی کالج از 11 موسسه در آمریکا مورد بررسی قرار گرفتند که 89 درصد از آنها بیان کردند که مهم ترین اخبار خود را در طول هفته گذشته از رسانه های اجتماعی دریافت کرده اند و فیس بوک محبوب ترین خروجی بود که 71 درصد از افراد ابتدا از این پلتفرم برای با خبر شدن از موضوعات مهم روز استفاده کردند. جالب است که اپلیکیشن اسنپ چت در رتبه دوم قرار گرفته و 55 درصد از دانشجویان اظهار داشتند که در هفته گذشته از طریق این رسانه از اخبار با خبر شده اند. یوتیوب و اینستاگرام و توئیتر به ترتیب رسانه های بعدی بود که 54 درصد، 51 درصد و 42 درصد از نظرات پاسخ دهندگان را به خود اختصاص داده بودند.

در ماه آگوست، اسنپ چت گزارش داد که در سه ماهه گذشته، سه میلیون کاربر از دست داده است. این موضوع در حالی اتفاق افتاد که این اولین بار بود که تعداد کاربران این شرکت کاهش یافته بود، چرا که برای بازه ای طولانی همچنان در حال رشد بود. این حقیقت که بازطراحی این برنامه به طور گسترده توسط کاربران مورد حمله قرار گرفت نیز می تواند سبب چنین آمار و کاهش کاربر شده باشد.

اسنپ چت، مهمترین منبع دریافت اخبار در میان دانشجویان

شبکه های اجتماعی پر مخاطب تر از روزنامه ها

هر چند که تحقیق پیش رو نشان داد این شبکه همچنان مخاطبان خود را دارند و به دومین منبع مهم دریافت اخبار در میان دانشجویان و دانش آموزان کالج تبدیل شده است. یکی از دانشجویان در این باره می گوید: پیدا کردن اخبار در اسنپ چت بسیار ساده است و به همین دلیل برای خواندن اخبار روزنامه ها و مجلات را انتخاب نمی کنم. در میان دیگر منابع اخبار که این دانشجویان ذکر کرده بودند، شبکه های خبری و روزنامه هایی مانند دیلی میل نیز دیده می شود.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها