اسپاتیفای برای رانندگان پلی میشود

0
352
اسپاتیفای برای رانندگان پلی میشود|کالاسودا

اسپاتیفای برای رانندگان پلی میشود|کالاسوداکالاسودا – اکنون توسط امکانی که اسپاتیفای فراهم کرده است، اهنگهای این اپلیکیشن میتوانند به صورت مستقیم بر روی اپلیکیشن Waze در آیفون پلی شوند.

از این رانندگان میتوانند  Spotify را به صورت مستقیم در ایفون خود از طریق Waze  گوش کنند. این همکاری جدیدی بین دو اپلیکیشن iOs است که خبر آن روز دوشنبه در محافل تکنولوژی منتشر شد. این امر به کاربران این امکان را میدهد که بدون نیاز به تغییر تب ها و حرکت میان اپلیکیشنها، به صورت مستقیم از Waze به پادکست یا اهنگ خود گوش کنند، ان را عقب و جلو برده و یا متوقف کنند. Waze در مورد این قابلیت حساب کاربری رسمی خود مینویسد: “بدون نیاز به نصب و قطع و وصلهای ازار دهنده به دلیل حرکت میان اپلیکیشنها در هنگام رانندگی”.

البته رانندگان به وسیله این آپدیت نمی توانند در هنگامی که خودرو در حال حرکت است، به دسته بندی پلی لیست و موسیقی های خود بپردازند چرا که این کار حواس انها را از رانندگی پرت خواهد کرد. بعلاوه پلی لیست اسپاتیفای یک بار به صورت خودکار هنگام کار با Waze شروع به کار خواهد کرد، تا زمانیکه راننده ان را آزار دهنده دانسته و قطع کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها