اضافه کردن ظاهر iPhone X به تلفن همراه اندروید

0
847

کالاسودا_بهترین ویژگی تلفن های iPhone X سخت افزار و طراحی آن نیست. این تلفن همراه کاربردی جالب و راحت دارد و همچنین این تلفن همراه دارای سیستم راهنمای فوق العاده ای می باشد. مدل کاربری زیبای این تلفن همراه باعث شده تا خیلی از کارخانه های تلفن همراه این سبک کاربری را برای تلفن های اندروید تولید کنند.

گوشی تلفن OnePlus یک حالت کنترل به تلفن همراه اضافه می کند در حالی که موتورلا و هوآوی سیستم Fingerprint را برای تلفن‌های همراه خود استفاده کرده است. حتی شرکت گوگل در اندروید P قرار شده از این سیستم استفاده کند.

در حالی که خیلی از تلفن های همراه قرار شده از این سیستم استفاده کنند، اگر شما می خواهید تلفن همراه اندرویدتان شبیه iPhone X باشد برنامه های بسیاری در این زمینه وجود دارد که می تواند با استفاده از آنها این کار را انجام داد.

اگر شما از این برنامه لذت نمی برید، قطعاً بهتر است که شما این مراحل را دنبال نکنید. ما از این روش برای تلفن همراه LG G7 استفاده کردیم و اتفاق جالبی را مشاهده کردیم. البته کارکرد این تلفن همراه بد نگردید ولی اشکالات کمی نیز مشاهده شد. البته شاید شما با مشکلات متفاوت تری از مشکلات ما مواجه شوید.

سیستم کلی سبک کاربری

شما می توانید از برنامه های متفاوتی برای این موضوع استفاده کنید. برنامه ای مانند Navigation Gestures می تواند شما را در این زمینه یاری کند و ظاهری شبیه به ظاهر iPhone X را برای تلفن همراه اندروید خود پدید آورید. البته گوشی های به روز می توانند به خوبی از برنامه استفاده کنند.

البته این برنامه یک سری ویژگی دارد که با پرداخت مبلغی باز خواهد شد که این موضوع هم کاملاً به دلخواه می باشد. شما بعد از اجرای این برنامه و اجازه دسترسی به این برنامه می توانید از تمام ویژگی های آن استفاده کنید.

اول از همه به قسمت تنظیمات و بر روی About Phone بروید و بر روی Build number 6 بار کلیک کنید تا سیستم Developer باز گردد سپس به داخل بخش Developer بروید و گزینه USB Debugging را فعال کنید. در آخر تلفن همراه خود را به سیستم متصل کنید.

حالا بخش Command Prompt را باز کرده و این دستور را تایپ کنید :

adb shell pm grant com.xda.nobar

android.permission.WRITE_SECURE_SETTINGS

این دستور تلفن همراه راه نه روت می گرداند نه چیز دیگری.

حالا می توانید تلفن همراه خود را قطع کنید و برنامه را باز کنید. حالا بخش Enable Gesture را فعال کنید.

بعد از این کار یک سری تنظیمات وجود دارد که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد :

  • Swipe up: home
  • Swipe up and hold: recent apps
  • Swipe left: back
  • Swipe right: previous app
  • Swipe down: notifications
  • Tap and hold: launch Google Assistant

بعد از این تنظیمات یک سری دیگر از تغییرات را هم در تصویر زیر مشاهده می کنید که بهتر است از این روش استفاده کنید تا تنظیمات دقیق تری را شاهد باشید.

شما هر زمان که بخواهید می توانید این تنظیمات را به حالت اولیه خود بازگردانید و این یکی از مزیت های این سبک برنامه می باشد.

اضافه کردن ویژگی گوشی های Edge

برای استفاده بهتر از این سبک کاربری به شما پیشنهاد می کنیم که ویژگی ها تلفن های همراه Edge هم به تلفن همراه خود اضافه کنید تا نتیجه ی فوق العاده را مشاهده کنید البته این ویژگی نیازمند هزینه می باشد که باز هم حالتی انتخابی دارد.

تغییرات لازم برای این ویژگی را هم در تصویر زیر مشاهده کنید.

زمانی که شما تمام این تغییرات را انجام دادید تلفن همراه شما تبدیل به یک iPhone X می گردد.به زودی شاهد این رابط کاربری در تلفن های همراه Google ، Motorola و Huawei نیز خواهیم بود..

 
 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها