اطلاعات شخصی بازیگران سریال تاج و تخت در دست هکرها

0
387

اطلاعات شخصی بازیگران سریال تاج و تخت در دست هکرها|کالاسودا

کالاسودا_اطلاعات شخصی بازیگران سریال بازی تاج و تخت لو رفته . بر اساس اطلاعات منابع آگاه از HBO  به نظر می رسد سرقت اخیر هکرها از این شرکت تنها به فایل های عمومی این شرکت محدود نشده و اطلاعات شخصی بازیگران سریال مشهور  Game of Thrones را هم شامل می شود

چند روز پیش بود که در وب سایت کالاسودا، درخصوص به سرقت رفتن اطلاعات شرکت HBO  صحبت کردیم . در همان روزها هم بود که خبر رسید، مدیران این کمپانی مطمئن هستند اطلاعا لو رفته طبقه بندی شده بودند اما جگای نگرانی نیست.

درواقع گرچه مدیران این کمپانی سعی در آرام سازی جو داشتند، اما به سرعت شایعاتی پخش شد که حکایت از لو رفتن اطلاعات مهم تری مثل قسمت های آتی این سریال داشت. اکنون به نظر می رسد وضعیت بغرنج تر است و به عبارتی واضح تر هویت سرسی لنستر ،جان اسنو ،دنریس تارگرین نیز در خطر لو رفتن قرار دارد.

بر اساس خبرهای جدید؛ هکرها با نفوذ به شبکه‌های کامپیوتریHBO موفق شده اند  به اطلاعات زیادی که بالغ بر ۱.۵ ترابایت داده  است دستبرد بزنند.

از جمله اطلاعات سرقت شده می‌توان به متن فیلم‌نامه قسمت‌های بعدی این سریال و دو قسمت منتشر نشده از آن اشاره کرد. هکرها ۳.۴ گیگابایت از اطلاعات مسروقه را در اینترنت منتشر کرده اند و به HBOهشدار داده اند که اگر از پرداخت باج مناسب سرباز بزند، بقیه اطلاعات مسروقه را هم در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

در مجموع پیش‌نویس فیلمنامه ۵ قسمت از این سریال و جزییات فنی مربوط به گردش کار داخلی شبکه اچ بی او و کلمات عبور مهم در اختیار هکرها قرار گرفته است.

 در یکی از این اسناد فهرستی از شماره تلفن ها، آدرس منزل و ایمیل های تمام  ستاره های فصل هفتم این سریال در دسترس است.تیم امنیتی HBO در حال تحقیق در مورد حمله هکری است. این شرکت وجود نقص امنیتی در سیستم ایمیل خود را رد کرده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها