اعتراف سازندگان PUBG به باگ های موجود در این بازی

0
580

کالاسودا_شرکت PUBG اعلام کرد که در حال اجرای برنامه ای به نام (( درست کردن PUBG )) می باشد که قرار است در این فرآیند سازندگان به رفع مشکلات این بازی بپردازند.

این تیم اعلام کرده است که می خواهد باگ های این بازی را نابود کند و ویژگی های مناسب را هم به این بازی اضافه کند و اینکه بتواند بستر این بازی را ارتقا دهد.

این تمرکز بر روی رفع باگ ها احتمالا تا ۳ ماهه دیگر ادامه خواهد داشت.

وب سایت PUBG در بیانیه ای اعلام کرد : (( این باگ ها و مشکلات نرم افزاری باعث می شود تا این بازی نتواند پتانسیل اصلی خود را نمایش دهد.پس ما بهتر دیدیم که با حل این مشکل بتوانیم بستر بهتری را برای کاربران خود فراهم کنیم. ))

یک به روز رسانی بزرگ برای کُنسول Xbox و PC امروز به بازار عرضه شد که می توانست مشکلات زیادی را در این بازی برطرف کند.تا آنجایی که خود این بازی اعلام کرده است حدود ۱۰۰ باگ پس از این به روز رسانی برطرف خواهد شد.این باگ بیشتر برای شخصیت اصلی این بازی بود که به تازگی همه ی آنها برطرف شده است.

جدا از باگ ها ، PUBG همیشه مشکل بهینه سازی داشت که حتی این مشکل در PC هم مشهود بود. سازندگان این بازی این موضوع را متوجه شدند و در بخشی از رفع مشکلات به این مساله هم خواهند پرداخت تا هم کاربر و هم بازی محیط مناسبی داشته باشند. با به روز رسانی جدید میزان بارگزاری دیتا ها کمتر خواهد شد و همینطور مشکلات سروری این بازی نیز در به روز رسانی بعد به طور کامل از بین خواهد رفت.

تعداد زیادی از افراد هنوز هم مشغول این بازی هستند

شاید بازی Fortnite Battle Royale توانسته باشد کاربران زیادی را به خود جلب کند ولی هنوز هم افرادی زیادی مشغول بازی PUBG هستند.برای مثال میزان کاربران این بازی تا امروز حدود ۱.۱۷۹.۳۵۳ نفر بوده است.

بازخوردهای اخیر بازی گرچه بیشتر منفی بوده است اما به هر مشکلاتی در این زمینه وجود داشته است.

توضیحاتی در مورد بازی PUBG

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یا همان PUBG بی‌شک یکی از پدیده‌های بزرگ سال ۲۰۱۷ است. این بازی چندنفره، توانست در مدت بسیار کوتاه و در شرایطی که فقط در حالت دسترسی زودهنگام قرار داشت، رکورد تعداد بازی‌کننده‌ها در شبکه استیم را جا به جا کند و خودش را به عنوان یکی از نامزد‌های بهترین بازی سال معرفی کند. جذابیت‌های PlayerUnknown’s Battlegrounds که حالا همه آن‌ را با نام اختصاری PUBG می‌شناسیم، باعث شد که سبک بسیار نوپای Battle Royale هم، تبدیل به یکی از پرطرفدارترین ژانرهای بازی‌های ویدیویی شود و بازی‌های بسیاری مثل Fortnite و حتی GTA Online به الگو برداری از آن دست بزنند. موفقیت چشم‌گیر PUBG و البته سبک Battle Royale باعث شده که این سبک مورد توجه بسیاری قرار بگیرد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها