افزایش قیمت محصولات دیجیتال و الکترونیکی در آمریکا

0
551

کالاسودا_پیشنهاد تازه ای در آمریکا در رابطه ها با تعرفه تعیین شده است و این تعرفه ها شامل حدود ۲۰۰ میلیارد دلار انواع کالاهای چینی می باشد و این موضوع قطعاً باعث افزایش قیمت کالای دیجیتال و الکترونیکی در آمریکا می گردد. در لیست کالاهای دیجیتال ما با برندهایی مانند Apple ، Fitbit و Sonos مواجه می شویم.

گشت مرزی ایالت متحده آمریکا هم با این تعرفه ها تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. در هر بخش ، این ارگان وسایل را دسته بندی و تعرفه مربوط به آنها را نیز مشخص می کند.

محصولاتی که شامل این تعرفه ها می شوند : مدل اورجینال Apple Watch، شارژر Fitbit، شارژر HR و وسایل ورزشی مرتبط به آن ، دستگاه بخش Sonos Play 3 ،Play 5 و اسپیکرهای این برند.

ساختار تعرفه ها شامل هزاران شاخه و زیر شاخه می گردد. The Apple ،Fitbit و Sonos که محصولاتشان جز این تعرفه ها می گردد در اداره گشت مرزی ایالت متحده به نام دستگاه های انتقال اطلاعات ثبت شده اند و شامل ۱۰ درصد تعرفه می گردند.

اگر شما در نظر دارید که یکی از کالاهایی که گفته شد، را خریداری کنید، تعرفه های جدید می تواند باعث افزایش قیمت ها به دو روش گردد. با توجه به مالیات موجود بر روی کالاها و همچنین اضافه شدن تعرفه ها، کمپانی های تولید کننده محصولات دیجیتال خود را برای کاهش فروش محصولات خود به دلیل افزایش قیمت ها آماده کرده اند. به هر حال این امکان هم وجود دارد که محصولات برگشت داده شوند و این امری اجتناب ناپذیر پس از اعمال این تعرفه ها می باشد.

با توجه به گزارشات شرکت Sonos در لیست قیمت های جدید خود تعرفه ها را نیز اعمال کرده است. این شرکت اظهار داشت : (( شروع تعرفه های جدید و دیگر موانع تجاری امکان دارد باعث شود تا ما قیمت های محصولات را بالاتر ببریم و به چرخه فروش خود آسیب وارد کنیم. ))

محصولات دیگر شرکت های که اسم آنها در این خبر اشاره نگردید امکان دارد که شامل تعرفه ها شوند. شرکت های Apple ،Fitbit و Sonos تصمیم به اعمال اقدامات جدید بر روی محصولات خود گرفته اند.

این یک موضوع قطعی نیست که هر محصولی از این شرکت ها شامل تعرفه ها شوند و این فکر شکل بگیرد که این تصمیم قطعی است. شرکت امکان دارد تا استثناهایی هم در این زمینه داشته باشند که شامل تعرفه نگردند.

تلفن های همراه و لپ تاپ ها مثل اینکه شامل این تعرفه ها نشده اند و این خود خبری خوشحال کننده حساب می شود. البته دیگر محصولات دیجیتال که شامل تعرفه شده اند هم شاید از این لیست خارج شوند.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها