افزونه جدید و فوق العاده جذاب اپلیکیشن واتساپ

0
1648

کالاسودا_در این افزونه جدید تا ۴ نفر به صورت همزمان می توانند با یکدیگر صحبت کنند.
غافلگیری کاربران با افزونه جدید
در کنفرانسی که در ماه می برگزار شد ، واتساپ اعلام کرد که می خواهد افزونه مکالمه گروهی که هم برپایه صدا و هم تصویر باشد را در اواخر سال معرفی کند.حالا واتساپ می گوید افزونه مکالمه زنده را برای کاربران iOS و اندروید در سرتاسر جهان فعال کرده است و این افزونه از امروز قابل استفاده می باشد.مکالمه همزمان گروهی افزونه ای است که تا ۴ نفر را پشتیبانی می کند و فرقی هم ندارد که افراد کجای دنیا باشند.
 

افزونه ای همه فن حریف

این شرکت اشاره کرده است که این افزونه با اینترنت های ضعیف هم کار می کند و شما می توانید با دوستان و آشنایان و خانواده خود مکالمه تصویری به صورت زنده و مستقیم داشته باشید.این تماس ها هم همانند چت دارای رمزگذاری فوق پیشرفته هستند تا امنیت کاربران حفظ شود.
 
کاربران میلیاردی
اوایل امسال شرکت واتساپ اعلام کرد که حدودا ۱.۵ میلیارد کاربر فعال در سرتاسر جهان دارد پس قطعا افراد زیادی از امروز از این افزونه استفاده خواهند کرد.واتساپ اولین بار در سال ۲۰۱۶ مکالمه تصویری و مکالمه صوتی را در سال ۲۰۱۴ راه اندازی کرد و حالا کاربران این شرکت روزانه حدود ۲ میلیارد دقیقه از وقت خود را به صحبت با دوستان و آشنایان خود در این برنامه محبوب می گذرانند.
 

توضیحاتی در مورد برنامه واتساپ

بهترین نرم افزار موبایل در زمینه ارتباطات ( ارسال پیام )  بهترین عنوانی است که می توان برای این برنامه به کار برد. عنوانی که این نرم افزار چندین سال است که در جهان آن را یدک می کشد .  با این برنامه قطعا با SMS های معمولی خداحافظی می کنید !
پشتیبانی این برنامه از بسیاری از گوشی ها یکی از بزرگترین مزیت های آن است.
با این نرم افزار به راحتی و با بیشترین سرعت می توانید به دوستانتان پیام ( متن ، عکس ، صدا ، تصویر ) بفرستید و در هزینه خود بیش از ۱۰۰ برابر صرفه جویی کنید !!!
برای دریافت پیام نیاز به باز کردن واتساپ نیست ، این برنامه به طور دائم در پس زمینه گوشی شما باز است و هر وقت برای شما پیامی بیاید به شما خبر می دهد ! همانند sms های معمولی شما اما با امکانات و سرعتی فوق العاده تر.
امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها