افزونه های جدید برای نسخه گوشی Office در راه است

0
419
افزونه های جدید برای نسخه گوشی Office در راه است

افزونه های جدید برای نسخه گوشی Office در راه استکالاسودا_ شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که تصمیم دارد افزونه های جدیدی برای نسخه گوشی Office به بازار عرضه کند که می تواند برای کاربران گوشی این برنامه خبری جذاب و خاص باشد.

رونمایی از افزونه های جدید برای نسخه گوشی Office

کاربران نسخه گوشی Office شاید عادت کرده باشند که هر ماه افزونه ها و ویژگی های جدید به این برنامه اضافه شود و ماه اکتبر هم از این قائده مستثنی نیست. شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که قصد دارد افزونه های جدیدی برای نسخه گوشی Office در سیستم عامل های اندروید و iOS معرفی کند. حالا امروز قصد داریم تا به بررسی این ویژگی ها و افزونه ها بپردازیم.

افزونه های نسخه اندروید Office

اول با نسخه اندروید Office شروع می کنیم که احتمالا چهار افزونه جدید برای Excel ، Outlook و OneNote ارائه خواهد کرد که گفته شده این افزونه ها مرور به نسخه اندروید این برنامه اضافه خواهد شد. افزونه ها به صورت زیر هستند :

– یک عکس هزاران برابر ارزش دارد درست است؟… حالا نیاز به سطر و ستون دارید؟ شما می توانید نوشته ها و اعداد را از یک عکس با استفاده از این دستور به برنامه اضافه کنید:

Insert > Data from Picture

دسترسی به یادداشت های دسته ای در کارت های گروهی. شما می توانید با اجرای برنامه OneNote برای اندروید در Outlook دسترسی زیادی به پیام های گروهی داشته باشید.

– تقویم اشتراکی را باز کیند. شما می توانید تقویم اشتراکی در برنامه Outlook را در گوشی خود باز کنید.

– شما می توانید پیوست هایی در یادداشت های خود داشته باشید. این امکان برای کاربران وجود دارد که فایل ها ، PDF ها ، ارائه های خود را به برگه یادداشت اضافه کنند.

افزونه های جدید برای نسخه گوشی Office در راه است

افزونه های نسخه iOS برنامه Office

حالا به نسخه iOS برنامه Office می پردازیم. در این نسخه سه افزونه کلی اضافه خواهد شد که برای برنامه های Word ، Excel ، PowerPoint و Outlook خواهد بود. باز هم بگوییم که اگر شما از نسخه بتا این نرم افزار استفاده می کنید به زودی این افزونه ها را مشاهده خواهید کرد :

– اضافه کردن و ویرایش آیکن ها. شما می توانید با استفاده از گزینه اضافه کردن و ویرایش آیکن ها به بیش از 500 آیکن دسترسی داشته باشید.

– گزینه های چاپ بیشتر. شما می توانید مواردی که نیاز داری را چاپ کنید : اسلاید همراه با یادداشت ، اسلاید های متفاوت ، یا یک اسلاید چند برگی

– تقویم اشتراکی را باز کیند. شما می توانید تقویم اشتراکی در برنامه Outlook را در گوشی خود باز کنید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها