افزونه یادداشت مایکروسافت به سیستم عامل اندروید و iOS اضافه می شود

0
608
افزونه یادداشت مایکروسافت به سیستم عامل اندروید و iOS اضافه می شود
افزونه یادداشت مایکروسافت به سیستم عامل اندروید و iOS اضافه می شود
 

کالاسودا_ به تازگی شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که قصد دارد افزونه یادداشت را به سیستم عامل اندروید و iOS اضافه کند. این موضوع می تواند برای کاربران جذاب و خاص باشد.

رونمایی از افزونه یادداشت برای سیستم عامل اندروید و iOS

افزونه یادداشت مایکروسافت هم قرار است به سیستم عامل گوشی های هوشمند اضافه شود اما گفته شده هر یک از سیستم عامل ها دارای یک برنامه مجزا باشند. مایکروسافت قصد دارد که برنامه این افزونه را به طریقی طراحی کند که بتواند با برنامه OneNote ارتباط برقرار کند و اطلاعات بین این دو برنامه قابل انتقال باشد.

افزونه یادداشت در قالب برنامه ای مجزا

این افزونه قرار است به عنوان یک به روزرسانی در قابل برنامه Onenote برای سیستم عامل اندروی و iOS عرضه شود. در این به روزرسانی پنجره مخصوص برای این افزونه یادداشت وجود دارد که کاربران می توانند در این بخش یادداشت های خود را بنویسند.

زمان عرضه افزونه یادداشت

این موضوع چند وقتی است که شایعات آن حوالی شرکت مایکروسافت وجود دارد و بالاخره این خبر به حقیقت پیوسته است. اگرچه مایکروسافت کار بسیار سختی در زمینه ساخت برنامه ای همگام با اندروید برای سیستم خود دارد ولی تلاش می کند تا این افزونه را برای سیستم عامل اندروید و iOS ارائه کند. احتمالا در آینده ای نزدیک از این افزونه رونمایی خواهد شد و کاربران می توانند از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

توضیحاتی در مورد افزونه یادداشت

سالهاست که کاربرانی را می بینم که یادآوری های خود را بر روی کاغذی نوشته و آن را جایی بر روی میز کار خود و یا حتی در کناره های صفحه مانیتور می چسبانند. گویی مایکروسافت این نیاز چندین ساله را درک کرده و به همین خاطر ابزاری را در ویندوز 7 طراحی نموده که بتواند این مشکل را حل کند. اگر چه ابزارهای از این قبیل سالهاست که توسط شرکت های دیگر طراحی و فروخته می شود. مایکروسافت برای این ابزار نام Sticky Notes را برگزیده است.

به منظور مدیریت بهتر یادداشت های خود می توانید از میانبرهای زیر استفاده کنید:

CTRL + B به منظور ذخیم نمودن متن نوشته شده

CTRL + I به منظور جهت دار کردن متن نوشته شده

CTRL + U به منظور زیر خط دار کردن متن نوشته شده

CTRL + T به منظور خط زدن متن نوشته شده

Ctrl + Shift + < به منظور بزرگ نمودن متن نوشته شده

Ctrl + Shift + > به منظور کوچک نمودن متن نوشته شده

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها