انتخاب خانم لیندا یاکارینو به سمت مدیر عامل توئیتر توسط ایلان ماسک

0
150

ایلان ماسک اعلام کرد لیندا یاکارینو را به عنوان مدیر جدید توئیتر برگزیده و وی در ۶ هفته آینده مدیریت اجرایی را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش کالاسودا و به نقل از ام اس ان، این در حالی است که همگان خیال می‌کردند الا اروین مدیر بخش اعتماد و تلاش‌های ایمنی توئیتر که رابطه خوبی با ایلان ماسک پیدا کرده بود، سکان مدیریت را در دست خواهد گرفت اما ایلان ماسک ساعتی پیش توئیت زد و ماجرا را اعلام کرد.

ماسک رد توئیت خود نوشت مدیر عامل جدید را استخدام کرده و طی ۶ هفته آینده ایفای نقش خواهد کرد.

وی در توئیت خود تاکید کرده که نقش خود را به عنوان رئیس بخش اجرایی، مدیر ارشد فناوری، نظارت بر محصولات، نرم افزار و سیستم ادامه خواهد داد.

اما آنچه ما درباره یاکارینو می‌دانیم به شرح زیر است:

 

 

  1. طبق نمایه لینکدین، یاکارینو از سال ۲۰۱۱ با NBC یونیورسال کار کرده است. نقش فعلی او به عنوان رئیس تبلیغات جهانی توصیف شده است. قبل از این، وی در بخش سرگرمی تلویزیون کابلی و بخش فروش تبلیغات دیجیتال این شرکت خدمت می‌کرده است.
  2. یاکارینو به مدت ۱۹ سال در ترنر خدمت کرده بود و آخرین نقش او به عنوان معاون اجرایی / مدیر فروش تبلیغات و بازاریابی ذکر شده است.
  3. او فارغ التحصیل دانشگاه ایالتی پن است و هنرهای لیبرال و مخابرات خوانده است.
  4. طبق گزارش وال استریت خانم یاکارینو یکی از حامیان صنعت برای یافتن راه‌های بهتر برای اندازه‌گیری اثربخشی تبلیغات بوده است.
  5. طبق گزارش بیزینس اینسایدر، یاکارینو در گذشته به دوستانش گفته بود که می‌خواهد مدیر عامل توییتر شود. او که یکی از حامیان ماسک است، گفته است که این میلیاردر باید زمان بدهد تا شرکت را تغییر دهد.

 

با این حال، گزارش اینسایدر ادعا کرده که در مورد «الا اروین» به عنوان مدیرعامل بعدی نیز سر و صدایی به وجود آمده است. ایروین در حال حاضر ریاست بخش اعتماد و تلاش‌های ایمنی توئیتر است و گفته شده او پس از ارتقای مقامش با ماسک رابطه خوبی برقرار کرده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها