اهداف شرکت هواوی در سال 2019 ؛ جاه طلبانه و خاص

0
560
اهداف شرکت هواوی در سال 2019 ؛ جاه طلبانه و خاص

به تازگی خبرهای جالبی در مورد هواوی منتشر شده که می تواند برای کاربران جالب توجه و خاص باشد. این اخبار در مورد هدف های شرکت هواوی در سال 2019 است.

سال 2018 ، سالی عجیب برای شرکت هواوی

سال گذشته مشخص که سال عجیب و غریبی برای شرکت هواوی در راه است ، آنها توانست جای اپل در رده دوم در زمینه بیشترین تولیدکننده تلفن همراه بگیرند و حدود 200 میلیون گوشی هم به سرتاسر دنیا ارسال کنند. حالا مدیر شرکت هواوی یعنی آقای ریچارد یو هدف های این شرکت را در سال 2019 مشخص کرده است.

جلب دوباره اعتماد کاربران در سال 2019

این شرکت در سال 2018 درگیری های بسیاری با دولت های خیلی از کشورها داشت و به همین خاطر در سال 2019 قصد دارد تا دوباره اعتماد کاربران به خود جلب کند. این موضوع کار بسیار دشواری است و دلیل آن هم اخبار عجیب و غریبی بود که در مورد این شرکت در سال 2018 منتشر شد.

سرمایه گذاری روی بخش های مختلف تکنولوژی

در کنار این موضوع شرکت هواوی همچنین قصد دارد تا بخش تکنولوژی خود را با سرمایه گذاری بیشتر روی بستر 5G ، هوش مصنوعی و R&D افزایش دهد. این موضوعی است که می تواند برای تمام کاربران جالب توجه باشد. این موضوعات هدف های هواوی را در سال 2019 تشکیل می دهند و درست که این یک فرآیند زمان بر محسوب می شود و شرکت هواوی قصد دارد تا پنج سال آینده به تمامی اهداف دست یابد.هدف های خاص شرکت هواوی در سال 2019

هدف های خاص شرکت هواوی در سال 2019

شرکت هواوی همچنین اعتقاد دارد که می توان به قدرت هوش مصنوعی اعتماد کرد و حالا به نظر می رسد که تصمیم دارد تا تکنولوژی هایی مخصوص کودکان کر به بازار عرضه کند. آقای ریچارد یو هیچ اشاره ای به هدف گذاری شرکت هواوی در زمینه فروش نداشته است ولی هدف هواوی که شکست دادن سامسونگ در سال 2019 یا اوایل 2020 است بر کسی پوشیده نیست.

رونمایی از دو گوشی جدید شرکت های هواوی و سامسونگ

باید به این موضوع اشاره کنیم که همین رقابت سفت و سخت است که باعث این دو شرکت گوشی های گلکسی اس 10 و هواوی پی 30 را برای عرضه در سال 2019 آماده کنند.

یکی از مواردی که باید به این موضوع اشاره کنیم که شرکت هواوی امسال قصد دارد تا عملکرد خیره کننده ای را داشته باشد و تمام اتفاقات سال 2018 را به طور کامل از ذهن کاربران خود پاک کند. شرکت هواوی در سال 2019 تلاش می کند تا کیفیت فراتری از محصولات خود را به کاربران عرضه کند. ما همگی منتظر گوشی های جدید هواوی هستیم که می تواند نگاه خیلی از کاربران 2019 را به خود جلب کند. قطعا شرکت هواوی سورپرایزهای بی نظیری را برای کاربران خود آماده کرده است که امسال خواهیم شنید.

نظر شما در مورد هدف گذاری های جدید هواوی چیست؟ آیا این هدف ها به اندازه کافی جاه طلبانه هستند؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها