اولین تلویزیون بی سیم دنیا ساخته سامسونگ است؟

0
273
اولین تلویزیون بی سیم دنیا ساخته سامسونگ است؟

سامسونگ در حال کار روی چیزی است که از آن به عنوان اولین تلویزیون بی سیم دنیا نام می برند. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، به زودی باید شاهد رونمایی یک تلویزیون جدید از این برند باشید و تمام سیم های دور دستگاه تلویزیون حذف خواهد شد و در عوض تلویزیون از یک دستگاه گیرنده و فرستنده به شکل ساندبار (پخش کننده صوت) انرژی دریافت می ‌کند. این دستگاه گیرنده و فرستنده را می ‌توان در مکانی دورتر از تلویزیون قرار داد.

اطلاعات اولین تلویزیون بی سیم دنیا

این حق اختراع توسط وبلاگ تکنولوژی LetsgoDigital به بیرون درز پیدا کرده است. اولین بار در سال 2018 ثبت شده است اما در ماه فوریه به صورت عموم در اختیار رسانه ها گذاشته شد.

این غول تکنولوژی کره جنوبی در حال توسعه راه هایی برای یکپارچه سازی تلویزیون ها در خانه های مردم است. سال گذشته سامسونگ حالت Ambient Mode را به آخرین سری تلویزیون های QLED خود مجهز کرد.  اکنون نیز در فکر توسعه تلویزیون های بی سیم است.

به گفته سامسونگ این تلویزیون تنها 5 ساعت در روز روشن می مانند و در عین حال فضای زیادی را روی دیوار اتاق نشیمن اشغال می کنند. تنها بدی انها این است که در 19 ساعت باقیمانده باید یک فضای تیره روی دیوار خود را تحمل کنید تا شارژ شود. بنابراین خریداران باید به این مولفه ها هنگام خرید توجه کنند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها