اولین هارد SSD ترابایتی سامسونگ

0
170

این روزها هاردهای پرسرعت SSD در حال گرفتن جای هاردهای قدیمی اند. در حال حاضر تنها مشکل در توسعه بیشتر هاردهای SSD حجم پایین و قیمت بالای آنهاست. به نظر می رسد سامسونگ برای حل این مشکل راه حلی اندیشیده است و حالا شاهد هارد یک ترابایت اس اس دی هستیم. 

 اگر بخواهید یک هارد اکسترنال اس اس دی بخرید انتخاب های زیادی در مقابل خود ندارید خصوصا اینکه بخواهید یک هارد با حجم بالا و سرعت زیاد تهیه کنید. سامسونگ حالا با معرفی هارد یک ترابایتی اس اس دی خود این مشکل را حل کرده است. این هارد مجهز به درگاه USB 3.0 بوده و از چیپ های V-NAND که پیش از این در حافظه های داخلی 850 EVO (بهترین حافظه SSD برای دستگاه های گیم) به کار رفته بود استفاده می کند. سرعت خواندن و نوشتن این هارد 450 مگابیت بر ثانیه بوده و قیمت آن از 180 دلار در نسخه 250 گیگابایتی شروع خواهد شد. شما می توانید نسخه 500 گیگابایتی را با هزینه 300 دلارو نسخه یک ترابایتی را با هزینه 600 دلار تهیه کنید.

قیمت هارد اکسترنال SSD مانند نسخه اینترنال آن هنوز بسیار بالاتر از نسخه های قدیمی است، اما اگر نیاز به یک هارد با سرعت بسیار بالا دارید این هزینه قابل توجیه است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها