اپلیکیشنی برای ذخیره کردن رمزهای عبورتان

0
273
اپلیکیشنی برای ذخیره کردن رمزهای عبورتان

به خاطر سپردن تمام رمزهای عبور کاری سخت و پیچیده و گهگاهی یک ماموریت غیرممکن است. هرروز دستگاه ها و سرویسهای دیجیتالی که از شما می خواهند تا رمز عبوری برای استفاده ازآنها معرفی کنید، بیشتر و بیشتر می شوند و باگذر زمان، سیستم رمزگذاری پیچیده تر می شود و شما باید از حروف کوچک، بزرگ، عدد و علائم دررمزهایتان استفاده کنید؛

بسیاری از سرویسها به شما این اجازه را نمی دهند که نام های واضحی، مثل نام کوچکتان را در رمز قرار دهید و البته هرچه رمزهای شما پیچیده تر و سخت تر باشد، امنیتتان هم بیشتر خواهد بود.

خوسه آنتونیو اسپینوسا، متخصص امنیت سایبری در صحبتهایی گفته:« طبق برآوردهای انجام شده، هر انسان ممکن است صدها رمز عبور داشته باشد و درطول یک روز از 20 تا 30 رمز عبورش استفاده کند.»

اپلیکیشنی Nomorepass برای ذخیره رمزهای عبور

به همین خاطر، اسپینوسا، اپلیکیشنی به نام Nomorepass را به بازار عرضه کرده که با بهره گیری از آن می توانید تمام رمزهای عبورتان را سازماندهی و ذخیره کنید و با به کارگیری موبایل و سیستم کدQR می توانید بلافاصله و بدون نیاز به به یادآوری شان، به آنها دسترسی داشته باشید.

آقای اسپینوسا که در نمایشگاه 4YFN بارسلونا حضورداشت، همراه با تعدادی از همکارانش از جمله آقای آنخل موراتیا، خاویر پلایو و آنخل روئدا این استارت آپ را در شهر مادرید راه اندازی کردند. این سرویس از یک سال پیش عرضه شده و بیش از شش هزار کاربر دارد که 500 نفر از آنها کاربران دائمی این اپلیکیشن شده اند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها