اپل به زودی مشکلات اخیر اپل واچ را حل می کند

0
432
آیا مانیتور جدید شرکت اپل لو رفت؟؟

آیا مانیتور جدید شرکت اپل لو رفت؟؟کالاسودا_ به تازگی خبرهای خوبی از سوی شرکت اپل منتشر شده که نشان می دهد این شرکت تصمیم دارد تا با ارائه یک به روزرسانی مشکلات اخیر اپل واچ را برطرف کند.

مشکلات اخیر اپل واچ نسخه WatchOS 5.1

هفته گذشته ، کاربران اپل واچ گزارش دادند که پس از به روزرسانی اپل واچ خود به نسخه WatchOS 5.1 ، ساعت هوشمند به طور کامل دچار اختلال شده است. اولین اقدام شرکت اپل این بود که به روزرسانی نسخه WatchOS 5.1 را به طور کامل از روی سرور خود بردارد. این کمپانی سپس به روزرسانی نسخه WatchOS 5.1.1 را به بازار عرضه کرد و این بار کاربران می توانند به راحتی از این نسخه استفاده کنند.

ایرادات این نسخه

گروهی از کاربران در شبکه های اجتماعی مانند توییتر و Reddit گزارش داده اند که اپل واچ آنها پس از استفاده از به روزرسانی نسخه WatchOS 5.1 روی لوگو اپل گیر کرده است. نصب دوباره و حتی روشن خاموش کردن این ساعت هوشمند نتوانسته است این مشکل را بر طرف کند.

برطرف کردن مشکلات نسخه WatchOS 5.1

افرادی که هنوز از به روزرسانی این نسخه استفاده نکرده اند ، می توانند بدون مشکل از نسخه WatchOS 5.1.1 استفاده کنند اما اگر اپل واچ شما دچار مشکل شده است ، باید با سیستم AppleCare ارتباط برقرار کنند تا این مشکل به راحتی برطرف شود.

ویژگی های نسخه WatchOS 5.1.1

به روزرسانی نسخه WatchOS 5.1.1 تمام مشکلات را برطرف می کند. از ویژگی های این نسخه می توانیم به ارتقا سیستم سقوط ، اعلان ها و بخش واکی تاکی اشاره کنیم. کاربران در این نسخه می توانند از 70 اموجی جدید استفاده کنند. گفته شده که بخش تماس گروهی FaceTime نیز با ارتقاهایی همراه بوده است.

ویژگی های سیستم عامل جدید برای سری 4 اپل واچ

نسخه WatchOS 5 اولین بار ماه گذشته رونمایی شد و این سیستم عامل همراه با دیگر محصولات شرکت اپل به بازار عرضه شد. سیستم عامل جدید دارای ویژگی های منحصر به فرد برای بخش واکی تاکی است. بخش رابط کاربری این سیستم عامل هم با کیفیت تر از قبل شده است. در حالی این نسخه برای تمام اپل واچ ها عرضه شده است ، باید بگوییم که این نسخه چند ویژگی مخصوص سری 4 اپل واچ نیز با خود به همراه دارد که می تواند برای شما جذاب باشد. از این ویژگی ها می توانیم سنسور حسگر ضربان قلب ، کالری های سوزانده شده و خیلی ویژگی های دیگر اشاره کنیم.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها