چطور ایموجی های آیفون را در گوشی های اندرویدی مشاهده کنیم؟

0
11238
چطور ایموجی های آیفون را در گوشی های اندرویدی مشاهده کنیم؟

مشاهده ایموجی های گوشی های هوشمند آیفون همواره مورد توجه کاربران گوشی های هوشمند حتی کاربران اندرویدی بوده است، امروز قصد داریم به پاسخ این سوال بپردازیم که چطور می توان این ایموجی ها را در گوشی خود مشاهده کنیم.

در سال های گذشته کاربران اندرویدی برای اینکه بتوانند ایموجی های آیفون را مشاهده کنند، مجبور بودند گوشی هوشمند خود را روت کنند و از نرم افزار هایی مانند Magisk برای وارد کردن ایموجی های اپل استفاده کنند.دلیل این موضوع نیز به طور کامل واضح است و علت آن را باید این موضوع دانست که بسیاری از گوشی های اندرویدی از طرح ها و فونت های گوشی های آیفون پشتیبانی نمی کنند. این موضوع باعث شد که روش های جدیدی برای مشاهده این Emoji ها صورت گیرد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

در حال حاضر برای مشاهده Emoji های آیفون نیازی به روت کردن گوشی های اندرویدی نیست و به وسیله ی نرم افزار های موجود در استور رسمی گوگل این مشکلات را می توان برطرف کرد.

نرم افزار هایی مانند Magisk برای وارد کردن ایموجی های اپل استفاده کنند

کیبورد iPhone 8 Emoji، نرم افزار جذاب برای دسترسی به ایموجی های آیفون

کیبورد iPhone 8 Emoji بیش از یک میلیون بار از استور گوگل دریافت شده و حجمی در حدود 4 مگابایت دارد،البته در نظر داشته باشید که ممکن است برای برخی گوشی های اندرویدی نیاز به دانلود دیگری نیز برای استفاده از این نرم افزار باشد که پس از نصب در اختیار شما قرار می گیرد.

البته این تم تنها قابلیت مشاهده ایموجی ها را ندارد و شما می توانید از حالت دارک مد، فونت ها و تصاویر پس زمینه گوشی های آیفون نیز به صورت رایگان بهره مند شوید.

برای استفاده از این نرم افزار نیاز پس از نصب آن باید وارد تنظیمات گوشی هوشمند خود شوید و کیبورد جدید خود را جایگزین کیبورد پیش فرض کنید.

پس از انتخاب کیبورد جدید باید استایل ایموجی ها را به کیبورد های خود اضافه کنید.

پس از انتخاب استایل  iPhone X emoji می توانید آن را برای منوی اصلی گوشی هوشمند خود نیز در نظر بگیرید، احتمالا این تنها نرم افزاری است که در استور گوگل این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد.

حال می توانید استیکر های آیفون را در گوشی خود زمانی که دوستانتان برای شما ارسال می کنند مشاهده کنید.

کیبورد iPhone 8 Emoji، نرم افزار جذاب برای دسترسی به ایموجی های آیفون

نرم افزار Facemoji ، ابزاری جذاب برای مشاهده ایموجی های آیفون

Facemoji یک شرکت بزرگ ژاپنی است و احتمالا یکی از بزرگترین مجموعه های ایموجی های جذاب را برای هر مناسبتی در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه برای پیدا کردن استایل های ایموجی آیفون نیز کاربردی است.

نرم افزار یاد شده بیش از 3600 ایموجی دارد و شما مطابق با هر مناسبتی می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. برنامه به راحتی با صفحه کلید گوشی هوشمند شما همگام سازی می شود تا بتوانید ایموجی ها را مورد استفاده قرار دهید. داخل این نرم افزار چند ایموجی شبیه سازی استایل آیفون نیز وجود دارد.

اگر اهل نوشتن متن هایی برای دوستان خود هستید، این نرم افزار بسیار جالب توجه است زیرا با انتخاب یک حرف می تواند انگشت خود را روی آن نگه دارد تا استیکر های مربوط به آن را مشاهده کنید و در صورت نیاز آن را برای دوستان خود ارسال کنید.البته در نظر داشته باشید که این ایموجی ها در فضای گوشی شما و گرافیک آن ارائه می شود و ممکن است در گوشی های قدیمی تر متفاوت تر به نظر آید.

نرم افزار Facemoji ، ابزاری جذاب برای مشاهده ایموجی های آیفون

Facemoji قابلیت هایی شخصی سازی بالایی دارد

نرم افزار یاد شده حجم بیشتری در مقایسه با کیبورد iPhone 8 Emoji دارد. شما می توانید این نرم افزار را با حجمی در حدود 28 مگابایت دریافت کنید و آن را مورد استفاده قرار دهید. این نرم افزار قابلیت های بسیار خوبی دارد و پیشنهاد می کنیم آن را در کنار کیبورد های خود داشته باشید.

به طور کلی در کنار این موضوع که پس از دریافت این نرم افزار به هزاران شکلک و ایموجی دسترسی خواهید داشت می توانید به شخصی سازی کیبورد خود نیز بپردازید و تایپ ساده تری داشته باشید.در انتها نیز این موضوع را یادآور شویم که این نرم افزار امکان تبدیل سیستم گفتار به نوشتار را دارد که به وسیله آن می توانید به فعالیت های روزمره خود بپردازید.

Facemoji قابلیت هایی شخصی سازی بالایی دارد

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها