ایموجی های سامسونگ با تم دیسنی

0
1113

کالاسودا – شخصیتهای انیمیشن های دیسنی برای همه خاطره انگیز است و استفاده از این ایموجی ها برای بیان احساسات در شبکه های اجتماعی برای آنها خوشایند است.

سامسونگ این تحولات جدید را در گوشیهای پرچمدار گلکسی S9 و S9+ خود با جادوی دیزنی و جذابیت گیفی (GIPHY) ترکیب کرده است. همکاری سامسونگ و دیزنی حالا شخصیت‌های مورد علاقه ‌مان را زنده کرده و در یک مجموعه کامل به اسم ایموجی‌های AR با تم دیزنی در اختیارمان قرار میدهد.

کاربران گلکسی S9 و S9+ می‌توانند ایموجی های AR میکی‌ماوس، مینی‌ماوس یا دونالد داک را از منوی دوربین دستگاه دانلود و برای استفاده از آنها در فیلم خود، دکمه ضبط را فشار دهند.

ایموجی‌های AR از یادگیری عمیق و فناوری تشخیص چهره برای مپینگ بیش از ۱۰۰ خصوصیت چهره و تبدیل آنها به یک تصویر سه بعدی استفاده می‌کنند که به کاربرها امکان میدهد پیام‌هایی شخصی‌ سازی شده و جذاب ‌تر را به دوستانشان ارسال کنند.

قابلیت My Emoji در این گوشی‌ها بصورت خودکار ۱۸ حس مختلف شما را به شکل ایموجی ایجاد کرده و آنها را در کنار دیگر ایموجیهای پیش ‌فرضی قرار میدهد که به‌ راحتی از طریق صفحه ‌کلید گوشیتان قابل دسترس خواهد بود.

این ایموجی‌ها در اپلیکیشن‌های مختلف هم از طریق صفحه‌کلید سامسونگ قابل استفاده خواهند بود. جدا از تنوع ایموجی‌های AR، حالا سامسونگ در همکاری با شرکت گیفی، ارسال فایلهای گیف را هم برای شما ساده‌تر کرده است. به این ترتیب اگر در حال چت کردن با دوستتان هستید، یا خاطره‌ ای خنده‌دار را برای پدر و مادرتان تعریف می‌کنید، میتوانید فایلهای گیف را بصورت مستقیم از صفحه‌ کلید سامسونگ خود ارسال کنید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید