خبری خوش برای کاربران؛ گوشی های بسیاری با اینترنت نسل پنجم رونمایی می شوند

0
732
خبری خوش ، گوشی های بسیاری در سال جاری با اینترنت نسل پنجم رونمایی می شوند

طبق اطلاعات منتشر شده، بیش از 30 گوشی هوشمند در سال 2019 با اینترنت نسل پنجم روانه بازار فروش می شوند. در روزهای ابتدایی چند سال اخیر نمایشگاه CES شرایط جالبی را برای علاقه مندان به حوزه تکنولوژی رقم می زند. در سال جاری نیز کمپانی های مختلف، فناوری های جدید خود را معرفی می کنند. روز گذشته کمپانی کوالکام نیز خبری را اعلام کرد که بدون شک تاثیر بسیاری روی آینده گوشی های هوشمند به خصوص محصولات پرچمدار خواهد داشت.

سخنگوی کمپانی کوالکام در این مراسم به صورت رسمی اعلام کرد که پردازنده اسنپدراگون 855 این کمپانی مشهور قابلیت پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم را دارد و شرکت هایی که با این کمپانی همکاری می کنند، می توانند از این موضوع بهره مند شوند. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که بستر اینترنت نسل پنجم تنها در برخی کشورها وجود دارد و هنوز بسیاری از مناطق قابلیت دسترسی به اینترنت نسل پنجم را ندارند.

کدام برندهای موبایل از اینترنت نسل پنجم بهره خواهند برد؟

کدام برند های موبایل از اینترنت نسل پنجم بهره خواهند برد؟

در حال حاضر تقریبا تمام برندهای مشهور از پردازنده اسنپدراگون 855 برای پرچمداران خود استفاده می کنند و تنها هواوی از پردازنده انحصاری خود استفاده خواهد کرد. شرکت سامسونگ نیز پرچمدار خود را در دو نسخه روانه بازار فروش می کند و در کنار پردازنده انحصاری سامسونگ، این شرکت کره ای نیز از پردازنده اسنپدراگون 855 بهره خواهد برد. در سال 2019 می توان انتظار داشت که برندهایی مانند شیائومی، وان پلاس، سامسونگ، سونی و اوپو با اینترنت نسل پنجم روانه بازار فروش شوند. در حال حاضر تنها کمپانی اپل است که واکنشی نسبت به اینترنت نسل پنجم نداشته و باید دید این کمپانی پرطرفدار چه شرایطی را برای کاربران رقم خواهد زد.

لازم به ذکر است که مودم  Snapdragon X50پردازنده اسنپدراگون 855 شرایط بسیار بهتری را نسبت به مودم اینترنت نسل پنجم تی موبایل برای کاربران فراهم خواهد کرد.

در روزهای آینده گوشی های پرچمدار سامسونگ به صورت رسمی رونمایی می شوند و سامسونگ اولین پرچمدار سال 2019 را با اینترنت نسل پنجم به صورت رسمی وارد بازار فروش خواهد کرد.

با تمام وجود سال 2018 را می توان پایان راه اینترنت نسل چهارم یا همان 4G دانست. مدتی پیش اخباری منتشر شد که نشان می دهد اینترنت نسل ششم نیز تا سال 2030 روانه بازار نخواهد شد. از این رو به نظر می رسد که اینترنت نسل پنجم حدود 11 سال به طور مداوم پشتیبانی شود و برترین گوشی های موبایل با این قابلیت روانه بازار فروش شوند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها