برنامه اینستاگرام هم تحت تاثیر هک برنامه فیسبوک قرار گرفت

0
598
برنامه اینستاگرام هم تحت تاثیر هک برنامه فیسبوک قرار گرفت

برنامه اینستاگرام هم تحت تاثیر هک برنامه فیسبوک قرار گرفتکالاسودا_ خبرهای تازه در مورد حمله هکرها به برنامه فیسبوک منتشر شده که نشان می دهد برنامه اینستاگرام هم امکان دارد تحت تاثیر این حملات قرار گرفته باشد.

فراموش نکرده اید که فیسبوک صاحب برنامه اینستاگرام است درسته؟

حمله هکرها به برنامه فیسبوک

اخبار منتشر شده در مورد حمله هکرها هر لحظه زوایای جدیدی از حمله سایبری را نمایان می سازد. زمانی که هکرها اکانت حدود 50 میلیون نفر (شاید 90 میلیون نفر) را به سرقت بردند به نظر می رسید که ترکش های این حمله دامن اینستاگرام را هم بگیرد و بعضی از اکانت ها در این برنامه پرطرفدار مورد سرقت قرار بگیرد.

حمله دو طرفه به اکانت های اینستاگرام کاربران

کلید اصلی ماجرا این است : شما می توانید از طریق اکانت های فیسبوک خود وارد اکانت اینستاگرام شوید و اگر شما تا به حال این کار را انجام داده باشید احتمالا اکانت اینستاگرام شما هم مورد حمله هکرها قرار گرفته باشد.

برنامه های دیگر نیز مورد تهدید قرار گرفته اند

برنامه هایی مانند اوبر و خیلی از برنامه های مشابه می توانند تحت تاثیر این اتفاق قرار بگیرند اگر شما از طریق اکانت فیسبوک خود در آنها ثبت نام کرده باشید. آقای گای روزن سرپرست تیم مدیریت محصولات فیسبوک نیز این موضوع را تایید کرده است.

مراحل اولیه تحقیقات شرکت فیسبوک

نکته مهم این است که این کمپانی هنوز مدرکی ندارند که نشان دهد هکرها وارد بخش اینستاگرام کاربران شده اند ولی هیچوقت نمی توان از چیزی مطمئن بود. همانطور که فیسبوک در بیانیه های اخیر و کنفرانس خبری خود اشاره کرده است این تحقیقات هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد و اخبار تکمیلی طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

اینطور که به نظر می رسد خیلی از بخش ها هک شده اند و شرکت فیسبوک هنوز چیزی در این مورد نمی داند جالب است نه؟

اقدامات اخیر شرکت فیسبوک

قطعا طی روزهای آینده اخبار بیشتری در مورد فیسبوک و اتفاقات اخیر منتشر خواهد شد و باید دید که این شرکت چه راهکاری را برای فرار از این بحران پیش خواهد گرفت ، شرکت فیسبوک طی سال اخیر بحران های بسیاری را پشت سر گذاشته است و باید دید که این شرکت تا کجا می تواند دوام بیاورد و این مشکلات را حل کند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظر خود را راجع به این خبر و حمله هکرها با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها