باتری موبایل منعطف سامسونگ، نقطه ضعف این محصول خواهد بود؟

0
487

باتری موبایل منعطف سامسونگ باعث ناامیدی کاربران می شود؟ امروز خبری منتشر شد که نشان می دهد ظرفیت باتری موبایل منعطف سامسونگ کمتر از حد انتظار است و به نوعی یک امتیاز منفی از سمت کاربران گوشی های هوشمند دریافت کرده است. به همین دلیل قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که آیا باتری موبایل منعطف سامسونگ یک نقطه ضعف برای این گوشی هوشمند محسوب می شود یا خیر.

باتری موبایل منعطف سامسونگ چه ظرفیتی دارد؟

امروز اخبار جالب توجهی در مورد ظرفیت باتری برخی از گوشی های هوشمند این برند منتشر شد که نشان می دهد باتری موبایل منعطف سامسونگ از دو بخش 2190 میلی آمپری تغذیه می شود. این شرایط در حالی مطرح شد که به نظر می رسید سامسونگ قصد دارد از دو باتری 3000 میلی آمپری برای خاص ترین گوشی هوشمند خود بهره ببرد. این موضوع می تواند در فروش این گوشی هوشمند خاص یک امتیاز منفی تلقی شود اما این موضوع را باید در نظر گرفت که ظرفیت باتری، تنها یکی از فاکتورها برای اینکه باتری موبایل خوب قلمداد شود، به شمار می رود.
باتری گوشی منعطف سامسونگ در مجموع 4380 میلی آمپر خواهد بود که این ظرفیت، کمتر از گوشی های میان رده سری M سامسونگ است. اما باید این موضوع را در نظر گرفت که باتری موبایل منعطف سامسونگ در کنار یک پردازنده کم مصرف و صفحه نمایش با نور بهینه می تواند شرایط خیره کننده ای را برای کاربران و خریداران گوشی هوشمند خاص سامسونگ رقم بزند.
 
در حال حاضر اخبار خاصی در مورد ویژگی های این گوشی هوشمند منتشر نشده است و بیشتر اطلاعات موجود در مورد اندازه صفحه نمایش این گوشی هوشمند خاص و همچنین قیمت بسیار بالای آن است. سامسونگ علاوه بر فروش خوب قصد دارد یک موبایل بدون ایراد را روانه بازار فروش کند تا این گوشی هوشمند نقطه آغازی برای سایر محصولات منعطف سامسونگ باشد.
گوشی هوشمند منعطف سامسونگ روز 20 فوریه در کنار سایر پرچمداران سامسونگ روانه بازار فروش می شود و باید دید این گوشی هوشمند چگونه مورد استقبال قرار خواهد گرفت. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا گوشی های منعطف مورد تایید کاربران قرار خواهد گرفت یا یک پروژه شکست خورده لقب می گیرد.
در کنار این خبر، ظرفیت باتری گوشی های سری A سامسونگ نیز مشخص شد. بر اساس اخبار منتشر شده، گوشی موبایل A70 باتری 4400 میلی آمپری دارد و برای گوشی موبایل A50 نیز باتری 4000 میلی آمپری در نظر گرفته شده است که برای این گوشی های هوشمند به نظر جالب توجه خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها