تست باتری پرچمدار جدید شیائومی Mi Mix 3 ؛ بالاتر از پرچمداران سامسونگ!

0
917
تست باتری پرچمدار جدید شیائومی Mi Mix 3 ؛ بالاتر از پرچمداران سامسونگ!

گوشی پرچمدار شیائومی به نام Mi Mix 3 دارای باتری 3200 میلی آمپری است که بزرگترین اندازه باتری برای گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ 6.4 اینچی آمولد است.

به طور طبیعی، کنجکاوی های زیادی برای بسیاری از کاربران وجود دارد که آیا چنین باتری نسبتا معمولی می تواند قدرت کافی برای یک گوشی پرچمدار داشته باشد و گوشی ساعات متوالی روشن باشد؟ برای درک این موضوع تست هایی به انجام رسیده است. این همان تست هایی است که در سال های اخیر در گوشی های دیگر به مورد اجرا گذاشته شده است.

 در این تست می توانید طول عمر باتری را در یک گوشی خاص را با دیگر گوشی های موجود در بازار مقایسه کنید.  گوشی Mi Mix 3 در این تست ها در وسط نمودار قرار دارد که از بعضی باتری های دیگر عملکرد  ضعیف تر و از برخی دیگر عملکرد بهتری دارد. طول عمر باتری این گوشی 8 ساعت است.

تست باتری

نمره باتری در سری قبلی Mi mix یعنی Mi Mix 2 نمره مناسب و مقبولی نبود و نتایج آن در کنار پرچمداران سامسونگ فاجعه بود. اما باید توجه داشت که شیائومی زحمات زیادی برای بهتر کردن عملکرد باتری کشید. چرا که در سال 2018 ، پرچمدارانی مانند هواوی میت 20 پرو، آیفون XR، وان پلاس 6T و دیگر گوشی ها دارای عمر بهینه باتری بودند و شیائومی نخواست که از این جریان عقب بیفتد. همانطور که در جدول زیر می بینید شیائومی در Mi Mix 3 با نزدیک 8 ساعت طول عمر مفید باتری، توانسته خود را به پرچمدارانی مانند S9+ و Note 9 نزدیک کند و حتی از گوشی های مانند LG V40 و S9 و Google pixel 3 XL جلو بزند.تست باتری پرچمدار جدید شیائومی Mi Mix 3

زمان شارژ شدن

جنبه دیگر تست باتری به زمان لازم برای رسیدن به شارژ از 0 تا 100 درصد بود.. گوشی Mi Mix3 از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند و شارژر سریع آن نیز در جعبه به صورت رایگان وجود دارد. همانطور که در جدول زیر می بینید این باتری بهترین زمان شارژ را در میان دیگر گوشی ها داشته است و تنها در 86 دقیقه و زیر یک ساعت و نیم شارژ می شود. در حالی که برای مثال گوشی های دیگری مانند Google pixel 3 Xl نیاز به 123 دقیقه زمان برای شارژ شدن دارد!

با این تفاسیر به نظر می رسد که Mi Mix 3 یکی از سریع ترین گوشی ها در این خصوص است که می تواند رقیبی قدر برای دیگر برندها محسوب شود. باتری پرچمدار جدید شیائومی Mi Mix 3 زمان شارژ شدن

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها