بازی برگزیده منقدین دنیای سرگرمی

0
527

Forza Horizon 3  یک مسابقه اتومبیل رانی است که توسط شرکت  Playground Games طراحی شده و توسط  Microsoft Studiosدر اواخر سال 2017 برای XBOX1 و ویندوز 10 عرضه شده است.
داستان نهمین مجموعه فورزا در استرالیا رقم می خورد.در منطقه ایی از کره خاکی که می توان محیط ها و جنگل های سرسبز را دید،از سواحل لذت بردو یا پای به مناطق کویری گذاشت.حالب زیست بوم و آب و هوای استرالیا را در کنار این زیبایی ها در نظر بگیرید و تاثیری که در روند گیم پلی بازی به وجود آورده است.
زمانی که بازی را شروع می کنید از همان ابتدا متوجه می شود فورزا کامل ترین مسابقه  اتومبیل رانی  برای نسل هشتم دستگاه های بازی است و یک تجربه عالی که که با دیدن تریلر بازی قابل توصیف نیست.
در بخش گاراژ بلکه می‌توانید ماشین‌های خود را در آن زیر و رو کنید! از نظر ظاهر، بدنه، رنگ و همچنین قدرت داخلی ماشین مانند موتور، هندلینگ، لاستیک‌ها  و بسیاری از بخش‌های دیگر، ماشین‌ها قابل تغییر و دست‌کاری هستند.
مانند نسخه های قبل show case ها همچنان بسیار پرطرفدار هستند. مسابقاتی مانند رقابت با قطار،قایق ها و هلی کوپتر در این قسمت وجود دارد.اما تنها پنج مسابقه در بهترین قسمت بازی!!! تنها نکته ناامید کننده این بازی است. اما در قسمت مسابقات …بیشترین تنوع در این بخش است مسابقات مختلفی مانند دریفت،رکورد سرعت یا زمان و… در کنار بیش از 350 اتومبیل که شامل سوپرماشین‌های مدرن یا قدیمی، ماشین‌های هایپر، ماشین‌های شرقی و اروپایی و … است مدت زمان بسیار زیادی شما را سرگرم کی می کند. از دیدگاه بسیاری منتقدین بازی فورزا یک تحول در بازی های اتومبیل رانی محسوب می شود.
در ادامه بخشی از گیم پلی این بازی پرطرفدار را مشاهده می کنیم.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها