بازی سازان ایرانی دورهم جمع می شوند

0
218

بازی سازان ایرانی برای سومین بار در دور همی ویژه ای گردهم می آیند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، سومین دوره از دورهمی های بازی سازان ایرانی وارد فاز جدیدی شد و ۴ شهریور ساعت ۱۶ تا ۱۹ در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل برگزار می شود.

این دوره از دورهمی بازی سازان ایرانی تاکنون با استقبال بازی سازان ایرانی و فعالان این حوزه روبرو شده است در همین ماه برگزار می شود.

در دورهمی سوم قرار است از سوی بازی سازان فعال این حوزه چند ارایه اجرا شود که موضوعهای آن شامل اسطوره در بازیهای ویدئویی ، معرفی و بیان تجربیات و فرصت‌های داخلی و خارجی حوزه PlayAds ، تامین سرمایه ی جمعی یا crowdfunding خواهد بود .

همچنین در دورهمی سوم رونمایی از کتاب عوامل جذابیت گیم انجام می شود، این کتاب برای طراح‌های بازی، پژوهشگران مطالعات بازی و حتی گیمرها می تواند مفید باشد و باعث انگیزش درونی آنها شود.

آشنایی بیشتر فعالان حوزه با مشکلات و چالشهای این بخش یکی دیگر از برنامه های این دوره همی است که در هر جلسه تعدادی از همکاران و فعالان حوزه بازی ارایه‌های کوتاه ۱۰ دقیقه‌ای خواهند داشت.

در دو دورهمی گذشته ضمن ارایه توضیحاتی از اهداف این جلسات دوستان فعال این حوزه نیز از مشکلات ، دغدغه ها و همچنین ایده های خود سخن گفتند.

یادآور می شود، هدف از این دورهمی ایجاد فضایی برای بازی سازها در جهت آشنایی بیشتر با یکدیگر و شناخت از زوایای پنهان این حوزه است. همچنین در این دورهمی در مورد مسایل حرفه‌ای، شغلی، فنی و… این حوزه صحبت و تبادل نظر خواهد شد که شبکه سازی و پیدا کردن همکاران و دوستان جدید هم از مهمترین اهداف از برگزاری این دورهمی ها است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها