معرفی چند بازی شوتر اول شخص ps4

0
1207
معرفی چند بازی شوتر اول شخص ps4

بازی های اکشن یا شوتر اول شخص یکی از ژانرهای محبوب میان گیمرها هستند و هر ساله بازی های زیادی در این سبک برای علاقه مندان منتشر می شود.

Doom

بازی دوم یکی از بهترین بازی های شوتر اول شخص است که فضایی ترسناک و دلهره آور دارد. نیروهای اهریمنی وحشت آور و خونخواری پا به عرصه وجود در دنیای این بازی گذاشته اند که حتی به وجود آورندگان آنها به راحتی قادر به پی بردن به نحوه نابودی آن ها نیستند. در چهارمین نسخه از سری بازی‌های محبوب DOOM که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، در این بازی شما در نقش یک سرباز فضانورد بی‌نام ظاهر می‌شوید که در کره ماه به جنگ موجودات شیطانی رها شده از جهنم می‌روید.

سرعت مبارزات بازی در این گیم بسیار بالاست و باید با دشمنان زیادی دست و پنجه نرم کنید و تمامی مراحل بازی حالت پایان باز دارند. این بازی ویژگی های حالت آپگرید و اعمالی مانند اعدام شخصیت های دشمن  یا Glory Kill Executions را در خود جای داده است که  از مهمترین ویژگی‌های این بازی است. این بازی اکشن اول شخص یکی از بازی هایی است که در همان سالی که  منتشر شد،جوایز بسیار زیادی از جمله بهترین موسیقی و بهترین بازی اکشن را دریافت کرد.

Doom

Call of Duty

سری COD یا Call Of Duty معروف نیز یکی دیگر از بازی های معروف در این زمینه است که شما را در حال و هوای جنگ هایی بی پایان از حال و هوای جنگ های جهانی دوم قرار می دهد که تاکنون مشابه آن را تجربه نکرده باشید. در این بازی که دارای مراحل متنوع و مختلفی است، با دشمنانی منحصر به فرد و تنوع مبارزات ، مواجه خواهید شد که باید از پس آنها برآیید. گیمرها می توانند در این بازی با هم دست به یکی کرده و دشمنان را از بین ببرند و صحنه هایی بدیع و شاید دلخراش خلق کنند که مشابه این  دلخراش ترین نبردهای تاریخ جنگ جهانی دوم را شاید تنها در فیلم و کتاب ها دیده باشند.

سناریوهای مختلفی در سری مجموعه های این بازی در لوکیشن های زمینی، هوایی، دریایی و … این بازی وجود دارد که شما را در موقعیت هایی مانند مکان هایی همچون اقیانوس آرام و جای جای اروپا در سال های جنگ جهانی دوم قرار می دهد که ممکن است هیچ گاه آن را تجربه نکرده باشید. در این بازی باید با سربازان ژاپنی یا آلمانی مبارزه کنید و محیطی شگفت انگیز و شبیه سازی انواع جزئیات وسایل جنگی در طول نبردهای تاریخی جنگ جهانی دوم از جمله مهم ترین ویژگی هایی است که در کال آف دیوتی 5 به چشم می خورند.

بازی شوتر اول شخص ، Call of Duty

Battlefield

یکی دیگر از بازی های شوتر اول شخص نیز بتلفیلد است که توسط شرکت EA سازنده سری Fifa ساخته شده است که برای پلتفرم های مختلفی مانند PS4 نیز عرضه شده است.

بازیکنان در چندین مرحله‌ طولانی درر این بازی، با بازی کردن مودهای مختلف، به رقابت به یکدیگر می ‌پردازند. در هر بازی، 64 بازیکن قرار دارد که تا 16 Squad را در بازی قرار می ‌دهد. اسلحه ‌های ضد تانک بازی نسبت به نسخه های قبلی بیشتر شده است که  مقابله کردن با تانک‌ ها را ساده ‌تر می ‌کند. محیط‌های بازی، تنوع خوبی را در بخش چندنفره با بازیکنان ارائه می ‌دهد که وجود داشتن 4 بخش چند نفره‌ مختلف، هواداران این سری را به این سادگی‌ها از این نسخه خسته نمی ‌کند.

Battlefield

Halo

یکی از بازی های سبک اکشن اول شخص هیلو است که خود مجموعه های مختلفی را به بیرون عرضه کرده است. نسخه اول این بازی در سال 2001 عرضه شده است که پلتفرم های مختلف مانند ایکس باکس، مایکروسافت ویندوز، و حتی نسخه موبایل ios عرضه شده است. این  بازی سبکی علمی – تخیلی دارد و شرکت بانجی آن را ساخته است.

اولین شماره این بازی توسط استودیو مایکروسافت در ۱۵ نوامبر ۲۰۰۱ با عرضه Halo: combat evolved وارد عرصه رقابت  در بازارهای بازی‌ های رایانه ‌ای شد. عظمت بازی Halo: Combat Evolved در زمان انتشار همه را شگفت زده کرد. این بازی در بخش‌های مختلف به خصوص نوع روایت داستان و گیم ‌پلی سال‌ها از زمان خود جلوتر بود.

Halo

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها