چگونه بازی های PC را روی لپ تاپ های ارزان بازی کنیم؟

0
923
چگونه بازی های PC را روی لپ تاپ های ارزان بازی کنیم؟

اگر می خواهید بازی های PC جدید را بازی کنید، چاره ای ندارید جز اینکه لپ تاپ یا کامپیوتر خود را ارتقا دهید. اما اگر بازی هایی که انتخاب کرده اید چندان جدید نیست،  برای اجرای برخی از بهترین بازی های قدیمی و جدید ، یک رایانه رده بالا لازم نیست – در واقع ، حتی اگر می دانید چه چیزی برای انجام این بازی لازم است و نیاز به گرافیک بالایی ندارد، می توانید از یک لپ تاپ ارزان استفاده کنید.

بازی روی لپ تاپ ارزان قیمت

برای گیمرها که نگران بودجه هستند، یک لپ تاپ ارزان می تواند یک نعمت باشد، زیرا احتمالاً شما قبلاً یکی از آنها را برای کار یا تحصیل در اختیار داشته اید، بنابراین سخت افزار هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت. مطمئناً عملکرد مشابه رایانه شخصی با کارت های گرافیکی بالا و لوازم جانبی بازی را با این لپ تاپ ها به دست نخواهید آورد ، اما اگر می خواهید در یک بازی عالی غوطه ور شوید، بهتر است نگاهی به گرافیک ضعیف خود بیاندازید.

ما در طی این سالها از بسیاری از لپ تاپ های ارزان قیمت استفاده کرده ایم تا بازی های ساده تا مدرن را بازی کنیم و حتی سعی کرده ایم با چند بازی مدرن و پیشرفته مدرن این کار را انجام دهیم. در اینجا ، برخی از نکات برتر را برای به دست آوردن بیشترین بازدهی از لپ تاپ قدیمی یا بودجه شما هنگام انجام بازی های رایانه ای می آوریم. ما همچنین نکاتی را برای بازی در لپ تاپ بیان کرده ایم که به شما کمک می کند تا دریابید چگونه به بهترین نحو می توانید از این پلتفرم استفاده کنید، اما توصیه های زیر مخصوصاً برای گیمرها با بودجه ای است که قادر به تهیه یک لپ تاپ مناسب نیستند.

بازی روی لپ تاپ ارزان قیمت

رم را ارتقا بخشید

اگر یک لپ تاپ ارزان قیمت دارید، نمی توانید همه بازی ها را انجام دهید، اما اگر خواستار بازی ای خاص هستید، الزامات سیستم برای آن بازی را بررسی کنید. حداقل مشخصات رم را ببینید و اطمینان حاصل کنید که میزان مورد نیاز برای بازی با رم نصب شده لپ تاپ شما مطابقت داشته باشد. می توانید رم خود  را با استفاده از فضای هارد افزایش دهید. خواندن مقاله افزایش رم کامپیوتر با هارد را به شما توصیه می کنیم.

رم را ارتقا بخشید

 

روی موس هزینه کنید

اگر می خواهید یک گیمر رایانه ای با بودجه کم باشید ، اما نمی خواهید در وسایل جانبی زیادی سرمایه گذاری کنید بهتر است حداقل یک سخت افزار را ارتقا بخشید:موس.

بله ، لپ تاپ ها دارای تاچ پد هستند ، بنابراین یک ماوس برای استفاده عمومی ضروری نیست ، اما در بازی ها وجود موس خوب می تواند به شما لذت و هیجان دوچندان دهد و ری اکشن ها را نیز سرعت بخشد. استفاده از موش از نظر تحرک گیم پلی و سرعت بیشتر به شما کمک می کند، بنابراین برای هر بازی که بیشتر از یک صفحه کلید در ان استفاده می شود مهم است. لازم نیست یک موس گران قیمت بخرید، اما ارزش آن را دارد که در این راه هزینه کنید تا تجربه لپ تاپ شما تغییر کند.

روی موس هزینه کنید

باتری را تعویض کنید

رایانه های شخصی قدرت زیادی می طلبند و اگر در حال بازی کردن با لپ تاپ ارزان قیمت هستید، باید بدانید که باتری ان به سرعت تخلیه می شود و ممکن است وسط بازی بدون اینکه سیو کرده باشید، لپ تاپ خاموش شده و همه زحمات شما به باد رود! پس یا همیشه آن را به برق متصل کنید و یا اینکه یک باتری جدید برای آن تهیه کنید.

باتری را تعویض کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها