آغاز عرضه نسخه پری لود بازی Destiny 2 برای مایکروسافت ویندوز

0
479
آغاز عرضه نسخه پری لود بازی Destiny 2 برای مایکروسافت ویندوز

 نسخه پری لود بازی Destiny 2 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز از امروز آغاز شده است و کاربران و علاقه مندان به این بازی مهیج می توانند دیتای این بازی را شروع به دانلود کنند تا در زمان  عرضه رسمی این بازی به شروع بازی خود بپردازند.
بازی کامپیوتری Destiny 2  ادامه سری اول این مجموعه جذاب محسوب می شود . در نسخه اول این بازی هیچ موضوع خاصی و محوریت مشخصی وجود نداشت اما Destiny 2  داستان طولانی دارد که البته نیازی به آشنایی نسخه اول این بازی و قرار گرفتن در محیط آن وجود ندارد .
در روز های گذشته بازی Destiny 2 برای کنسول های بازی PS4 و XBOX 1 عرضه شد و از ابتدا قرار بود نسخه مایکروسافت ویندوز نیز چند روز پس از آن منتشر گردد. با این حال نسخه پری لود (دانلود پیش از عرضه بازی) Destiny 2 از امروز از طریق فروشگاه  Battle.net Blizzard در دسترس طرفداران این بازی قرار گرفت . نکته جالب این است که این پری لود تنها از طریق این فروشگاه عرضه می شود و هیچ فروشگاه دیگری اجازه این کار را ندارد.
بازی Destiny 2 در چهار محیط بزرگ رخ می دهد که عبارت است از :
European Dead Zone : بزرگ‌ترین بخش بازی که روی زمین است. این نقشه شامل یک جنگل بزرگ، یک شهر متروک، مجموعه‌ غارهای طولانی زیر زمین و یک پایگاه نظامی است.
Titan : در تایتان چیزی به اسم خشکی وجود ندارد و بازی ‌کننده‌ها روی سکوهایی که از گذشته در این نقطه گذاشته شده‌اند، حرکت می‌کنند. سطح این سیاره کاملا از آب پوشانده شده است.
Nessus :این ریزسیاره توسط نیروهای Vex فتح شده است. «کید-سیکس»، فرمانده‌ی کلاس هانترها، در این منطقه پیدا می‌شود. ریزسیاره‌ی نسسوس پر از دره‌های بزرگ است.
Io  : سیاره  مشتری که «ایکورا ری»، فرمانده‌ی وارلاک‌ها، در آن به تحقیقات مشغول است. در حال حاضر، دشمنان تمام و کمال آن را فتح کرده‌اند.
Destiny 2 قابلیت جدیدی به اسم Guided Games دارد که توسط آن، بازی‌کننده‌هایی که تنها بازی می‌کنند، می‌توانند دیگر بازی‌کننده‌ها را پیدا کنند و با یکدیگر این بازی پر هیجان را تجربه کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها