شمارش معکوس برای انتشار بازی The Evil Within 2

0
603
شمارش معکوس برای انتشار بازی The Evil Within 2

جدیدترین بازی شرکت بتسدا به زودی منتشر می شود . The Evil Within 2 یکی از زیباترین بازی های ساخته شده به سبک بازی های ترسناک که در تاریخ 13 اکتبر (21 مهر 96) برای کنسول های بازی  پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.
بازی The Evil Within 2 اولین بار و به صورت رسمی در جریان کنفرانس شرکت Bethesda دررویداد E3 2017 معرفی شد.نکته جالب در این معرفی نمایش یک تریلر طولانی از داستان بازی بود  که بخشی از موضوع بازی را روایت کرد و  بخش‌های زیادی از گیم‌پلی بازی به نمایش گذاشته نشد.
بازی The Evil Within 2 را می توان یک بازی نزدیک به سری بازی های رزیدنت اویل قرار داد .شروع  این بازی سوم شخص از یک تیمارستان است و شخصیت اصلی این بازی سباستین کاستنالوس نام دارد . سباستین در نسخه قبلی این بازی نیز حضور داشت است و باید منتظر ماجراجویی های جدید و وحشت انگیز او دربازی باشیم .او یک مامور پلیس است  که به همراه سه تا از همکارانش برای رسیدگی به پیامی که به دلیل شورش در تیمارستان دریافت کردند به آنجا می روند .
شروع بازی از محوطه تیمارستان آغاز می شود سباسیتن  پس از ورود تیمارستان  باصحنه هایی روبرو می شوند که بسیار ترسناک و غیر قابل باور  است همه جا رنگ و بوی پر از خون گرفته است .او و همکارانش  نمی دانند چه اتفاقی افتاده یکی از آن ها در محوطه نگهبانی می دهد  و سباستین به همراه همکارش وارد اتاق دوربین های مدار بسته می شوند  و بعد از مشاهده دوربین ها صحنه هایی از این رخداد را می بینند. در فیلم گرفته شده  چند پلیس دیگر را می بینند که تکه تکه می شوند سباستین به پشت سرش نگاه می کند و آن کسی که پلیس ها را کشته می بیند و دیگر هیچ نمی بیند….
نکته جالب این بازی این است که کارگردان این بازی در ساخت بازی های ترسناکم مهارت های بسیاری  دارد . در یکی از تریلر های منتشر شده مشخص است زمانی که  که مهماتتان تمام شده باشد می توانید به وسیله قابلیت مخفی کاری بازی به مبارزه با  دشمنان بروید. بطری های شیشه ای در محیط های باز آن قرار دارند که می توان با استفاده از آنها حواس دشمنان را پرت کرد و بطور آهسته و از پشت آنها را به وسیله چاقو از بین برد، یا فرار کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها