شکار هیولا در ابتدای سال 2018 عرضه خواهد شد

0
342
شکار هیولا در ابتدای سال 2018 عرضه خواهد شد

 بازی Monster Hunter: World  یکی از برترین بازی هایی بود که در نمایشگاه  E3 2017 معرفی شد این بازی به گفته کمپانی کپ کام در تاریخ 6 بهمن( 24 ژانویه )منتشر خواهد شد.

در اخبار منتشر شده از این شرکت بازی شکارچی هیولا (Monster Hunter: World)  در این تاریخ برای کنسول های PS4و XBOX1 عرضه خواهد شد.البته کپ کام اعلام کرده است Monster Hunter: World در کشور ژاپن تنها برای PS4  عرضه خواهد شد و نسخه مایکروسافت ویندوز نیز مدتی بعد عرضه این بازی گرافیکی منتشر خواهد شد که زمان دقیق آن مشخص نیست.
بازی Monster Hunter را می توان یک سری بازی دانست که مدت ها است خبری از عرضه های نسخه جدید این بازی تا نمایشگاه  E3 2017 نبود حال به بررسی این بازی زیبا می پردازیم.
بازی Monster Hunter: World پنجمین سری از این مجوعه بازی پرطرفدار محسوب می شود و یک بازی سوم شخص نقش آفرینی محسوب می شود . مانند نسخه قبلی بازیکن نقش شخصیت هانتر را بر عهده دارد که ماوریت او شکار یا به دام انداختن هیولاهای خشمگین است. او برای این مبارزه به در یک پایگاه به نام Astera قرار دارد . شخصیت هانتر ویژگی های منحصر به فرد وذاتی ندارد . تجهیزیات هانتر شمشیر،کمان و اسلحه است . برخی از تجهیزات مورد نیاز هانتر به وسیله غارت هیولاها تامین می شود و برخی از دیگر از پاداش های حاصل از تکمیل ماموریت . همچنین برای دسترسی با امکانات بیشتر می توان از پرداخت درون بازی استفاده کرد و امکانات مورد نیاز خود را تهیه کرد.
در اولیت تریلر به نمایش درآمده از Monster Hunter World، هانتر را مشاهده میکنیم  که به  رسم معمول بازی‌های شرقی شمشیر بزرگی را با خود حمل می‌کرد و به واسطه‌ی آن با دایناسورها درگیر می‌شود.
شرکت کپ کام خبرهای  خوبی نیز برای افرادی که بازی را پیش خرید کنند دارد که کاربران می توانند از زره Origin برای افزایش  مهارت‌های دفاعی و  Fair Wind Charm برای افزایش مهارت‌های هجومی خود استفاده کنند. همچنین کسانی که این بازی را به صورت دیجیتالی بر روی پلی‌استیشن ۴ پیش‌خرید کنند تم رایگان آن را نیز دریافت خواهند کرد.
نسخه‌ی کالکتور این بازی هم با قیمت ۱۴۹ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در این نسخه، اکشن‌فیگر بازی، آرت‌بوک ۳۲ صفحه‌ای و کدی برای دانلودهای آهنگ بازی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.
 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها