باگ جدید اینستاگرام کار دست کاربران داد!

0
2476
باگ جدید اینستاگرام کار دست کاربران داد!

به تازگی خبری عجیب در مورد برنامه اینستاگرام منتشر شده که نشان می دهد باگ جدید اینستاگرام اتفاقات عجیبی را برای کاربران رقم زده است.

مشکلات اخیر و باگ جدید اینستاگرام

اینستاگرام به نظر می رسد که باز هم با مشکلات امنیتی مواجه شده است و یک باگ سهوا رمز عبور کاربران را آشکار ساخته است. چند وقت پیش فیسبوک هم با یک باگ امنیتی در بخش View As خود دچار مشکلات بزرگی شد و سیل عظیمی از اطلاعات کاربران هک شد ، حالا به نظر می رسد که باگ اخیر اینستاگرام در بخشی است که به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعات خود را از این سایت دانلود کنند.

ذخیره شدن اطلاعات در فیسبوک

فیسبوک این موضوع را اشاره کرده است که کاربران اینستاگرام که از این ابزار استفاده کرده اند ، پسورد اکانت آنها به صورت یک صفحه خام در URL منتشر می شده است. به دلایلی نامعلوم ، این پسوردها در سرورهای فیسبوک میز ذخیره می شده اند. اگرچه فیسبوک اعلام کرده است که اطلاعات این زمینه حذف شده و کاربران باز هم مانند سابق می توانند از این افزونه استفاده کنند.باگ جدید اینستاگرام کار دست کاربران داد!

اظهارات سخنگوی اینستاگرام

در بیانیه ای که یکی از سخنگوهای شرکت فیسبوک منتشر کرده اعلام شده این باگ روی تعداد کمی از کاربران تاثیرگذار بوده، البته اگر این افراد از یک کامپیوتر مشترک استفاده کرده باشند یا اینکه اگر اینترنت مشترکی وجود داشته باشد ، اکانت آنها در فضای مجازی به اشتراک گذاشته خواهد شد. اگر شما متوجه شدید که اکانت مورد نظر مشکلی دیده نشد ولی بهتر است که رمز اکانت اینستاگرام خود را باز هم تغییر دهید.

اتفاقات آینده در مورد اینستاگرام

شکی نیست که اینستاگرام به سرعت این مشکل را برطرف کرده است ولی به کاربران خود پیشنهاد کرده است که سیستم امنیتی دو مرحله ای را خود فعال کنند. طی روزهای آینده قطعا خبرهای بیشتری در مورد اینستاگرام و اتفاقات اخیر این شرکت خواهیم شنید.

به روزرسانی اخیر اپلیکیشن اینستاگرام

1- فیلترهای صورت

2- قابلیت Rewind

3- قابلیت Hashtag

4- برس پاک کن جدید

5- ذخیره و یا نشانه گذاری تصاویر و ویدیوها

6- امکان ساخت آلبوم

7- استفاده از برنامه به صورت آفلاین

8- اپلیکیشن دسکتاپ اینستاگرام

9- متد احراز هویت دو مرحله ای

10- ارسال پیام دارای قابلیت از بین رفتن خودکار

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها