بایدو اتوبوس خودران به جاده ها میفرستد

0
310
بایدو اتوبوس خودران به جاده ها میفرستد|کالاسودا

بایدو اتوبوس خودران به جاده ها میفرستد|کالاسوداکالاسودا – غول جستجوی اینترنتی چینی Baidu اتوبوس خودران خود را سال آینده و خودروهای شخصی را تا سال 2021 به جاده ها میفرستد.

این غول جستجوی اینترنتی هدف بعدی خود را روی خودروهای خودران گذاشته است. رابین لی مدیر این شرکت در خصوص هدف این برند و تمرکزش بر روی خودروهای خودران به وال استریت ژورنال در کنفرانس تکنولوژی گفته و اعلام کرده است که اتوبوسهای خودران را تا سال آینده، خودروهای نیمه اتوماتیک را تا سال 2019 و تمام اتوماتیک را تا سال 2021 به جاده ها میفرستد.

لی همچنین بیان کرده است که حدود 1.5 میلیارد دلار بر روی تلاشهای تحقیق و توسعه سالانه این اتفاق هزینه کرده که چیزی حدود 15 درصد درآمد این شرکت است. این سایت چینی در این راه از یک شرکت تولیدکننده خودرو که زیاد هم معروف نیست کمک گرفته است. بایدو با مشارکت BAIC Motor بر روی اهداف این پروژه تمرکز کرده اند.

بدین طریق بایدو نیز به رقبای شرکتهای دیگری چون فورد، دیملر، انویدیا ، اینتل و مایکروسافت که قدم در راه ساخت خودروهای خودران گذاشته اند پیوست. این شرکت در اندیشه این است که بتواند پلتفرمی خلق کند که به سادگی از طریق همکاری با تحقیق و داده، قابل انطباق برای سازندگان خودرو باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها