با این ماشین لباسشویی، زمان شستشو نصف میشود

0
324
با این ماشین لباسشویی، زمان شستشو نصف میشود|کالاسودا

با این ماشین لباسشویی، زمان شستشو نصف میشود|کالاسوداکالاسودا – یکی فناوریهایی که که سامسونگ در جریان نمایشگاه ایفا 2017 رونمایی کرد، فناوری کوییک درایو (QuickDrive) در ماشین لباسشویی های این برند است. ماشین لباسشویی‌های سری WW8800M سامسونگ مجهز به فناوری QuickDrive، امکان کاهش چشمگیر زمان شستشو را تا نصف برای کاربر فراهم می‌کند. حالت Super Speed این ماشین لباسشویی‌ها کل لباس‌های شما را تنها در ۳۹ دقیقه می‌شوید. این همان راه‌حلی است که مصرف‌کنندگان همیشه برای صرفه‌جویی در زمان نیاز داشتند اما تا کنون در اختیار آنها قرار نگرفته بود.

 در این روش بدون کاهش کارآمدی روند شستشو، میزان مصرف انرژی کمتر شده و حفاظت از پارچه‌ و ماندگاری آنها نیز افزایش پیدا می‌کند. فناوری QuickDrive سامسونگ بدون کاهش کیفیت شستشو زمان شستشو را تا ۵۰ درصد و مصرف برق را تا ۲۰ درصد کاهش می‌دهد. لگن منحصربه‌فرد Q-Drum این دستگاه شامل یک لگن اصلی بزرگ و صفحه‌ای در پشت آن است که به صورت مستقل می‌چرخد.

سری جدید WW8800M به بسیاری از دیگر فناوری‌های لباسشویی‌های سامسونگ مانند Eco Bubble هم مجهز است. این فناوری‌ با ترکیب آب و هوا حباب‌هایی از ماده شوینده ایجاد می‌کند که سریع‌تر به پارچه نفوذ کرده و حتی در دماهای پایین هم کارآمدی ماده شوینده را بالا می‌برند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها