با ورزشکارترین لپ تاپ های لنوو آشنا شوید

0
873

کالاسودا_ ورزشکارترین محصولات  لنوو در جریان نمایشگاه بارسلون  ، رونمایی شدند . ورزشکارترین لپ تاپ هایی که با توجه به نام های خود قرار است بسیار منعطف باشند.

همانطور که شرکت های مختلف برای پیشبرد اهداف خود در حوزه توسعه خدمات موبایلی تلاش می کنند، در حوزه خدمات مبتنی بر لپ تاپ ها نیز فعال هستند.

در میان شرکت های تولید کننده انواع لپ تاپ ، شرکت هایی مثل لنوو، نسبت به سایرین شناخته شده تر هستند. اما این شناخته شده بودن، حاصل تلاش های این نوع شرکت ها برای فعالیت های مستمر است.

به نظر می رسد هر بار به روز رسانی مدل های مختلف محصولات، می تواند در حفظ نبض مخاطبان موثر باشد و این بار نیز نوبت به لپ تاپ های جدید لنوو رسیده که در بازار فناوری خودنمایی کند .

محصولات جدید لنوو به نام های Yoga 730 و Flex 14عرضه شده اند و  هر دو مجهز به نسخه پشتیبانی از الکسا هستند. این لپ تاپ ها به نسل هشتم پردازنده‌های شرکت اینتل مجهز هستند و نسبت به نسخه های پیشین برخی تغییرات ظاهری را تجربه کرده اند .

بر اساس اطلاعات اولیه ، لپ تاپ Flex 14 جایگزینی است برای نسخه پیشین یعنی فلکس ۵. این محصول دارای  پردازنده i7، ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده گرافیکی GeForce MX130 است. قیمت این لپ تاپ ۶۰۰ دلار خواهد بود.

اما اطلاعات نسخه لپ تاپ یوگا ۷۳۰ چیست ؟  نمایشگر لمسی، امکان چرخش کامل و تبدیل شدن به تبلت و قیمت ۹۰۰ دلاری از جمله ویژگی های لپ تاپ مذکور محسوب می شود. بدنه این لپ تاپ هم به صورت آلومینیومی طراحی شده است. سبکی و باریکی هم بر جذابیت های یوگا ۷۳۰ افزوده است.