برترین گوشی های موبایل اندرویدی در ماه جاری مشخص شد

0
1865
برترین گوشی های موبایل اندرویدی در ماه جاری مشخص شد

برترین گوشی های موبایل اندرویدی در ماه جاری مشخص شدکالاسودا- برترین گوشی های موبایل در ماه سپتامبر از دیدگاه بنچمارک آنتوتو مشخص شدند. این رده بندی بر اساس گوشی های هوشمند اندرویدی موجود در بازار است و به همین دلیل خبری از گوشی های هوشمند برند اپل نیست. در این جدول مانند انتظار گوشی های هوشمندی برند های چینی برتری خاصی در مقابل سامسونگ دارند که قصد داریم به معرفی آن ها بپردازیم:

رتبه اول برترین گوشی های موبایل در ماه سپتامبر توسط برند ایسوس ثبت شد

گوشی هوشمند ROG ایسوس که به تازگی سروصدای بسیاری ایجاد کرده در رده اول قرار دارد. این گوشی هوشمند مانند تمام محصولات این جدول از پردازنده اسنپدراگون 845 بهره می برد اما به دلیل بالاتر بردن فرکانس پردازنده عملکرد بهتری از سایرین به دست آورده است.

برترین گوشی های موبایل اندرویدی در ماه جاری مشخص شد

رتبه های دوم ؛ شیائومی همیشه در این رده بندی نماینده دارد

کمپانی چینی شیائومی با توجه به تعدد محصولات خود توانسته فروش و اعتبار خوبی به دست آورد از این رو قرار گرفتن گوشی گیمینگ این برند در رتبه دوم تعجب برانگیز نیست. نسخه جدید گوشی گیمینگ این برند قدرتمند نیز به زودی رونمایی می شود و باید شاهد حضور نسخه جدید بلک شارک در این رده بندی باشیم.

وان پلاس 6 ؛ لشگر تک نفره وان پلاس سوم شد

کمپانی چینی وان پلاس در سال های اخیر هر شش ماه یکبار شاهکار خود را روانه بازار می کند و با تم مدل خود توانسته بسیاری از برند های موبایل را آزار دهد. این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 845 روانه بازار شده و به زودی نیز نسخه جدید این گوشی موبایل رونمایی می شود.

رتبه های دیگر در اختیار گوشی های هوشمند ویوو نکس اس، می 8 و اوپو فایند ایکس است که رده های چهارم تا ششم را بر عهده دارند. اما رده هفتم مشهور ترین گوشی هوشمندی قرار دارد. نماینده سامسونگ در این جدول گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 است که فروش بسیار خوبی را در چند ماه اخیر داشته است. رده های دیگر نیز مانند جدول در اختیار برند های ایسوس و شیائومی قرار دارد. رتبه دهم همانطور که مشاهده می کنید مربوط به پرسرصدا ترین موبایل میان رده این روز های بازار جهانی است.

نکته موجود در این رده بندی نبود گوشی های هوشمند هوآوی است که بدون شک با وجود پردازنده هفت نانومتری کایرین 980 بدون شک این رده بندی را تغییر خواهد داد. نبود این گوشی های هوشمند به دلیل آغاز نشدن فروش جهانی این محصولات است پس باید به زودی شاهد عرضه محصولات این برند قدرتمند باشیم.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها