برترین گوشی های موبایل در ماه جاری مشخص شدند

0
1337

کالاسودا- برترین گوشی های موبایل از نگاه بنچمارک AnTuTu در ماه آگوست منتشر شد. این بنچ مارک یکی از معتبر ترین نرم افزار های مقایسه گوشی های هوشمند است که میلیون ها بار توسط کاربران دریافت شده و به یک پایگاه داده گوشی های هوشمند تبدیل شده است. این نرم افزار امروز برترین گوشی های موبایل ماه را معرفی کرد و باز هم کمپانی های چینی در این بخش به قدرتنمایی پرداختند. شرکت های که بسیاری از آن ها برای کاربران ما ناشناخته است.

معرفی برترین گوشی موبایل ماه آگوست

در این جدل اولین گوشی هوشمند مربوط به یک برند چینی و قدرتمند است. کمپانی چینی شیائومی با معرفی گوشی هوشمند Black Shark خود را به رتبه اولین برترین موبایل های ماه آگوست رساند. این گوشی گیمینگ مطابق انتظار برترین پردازنده را در میان گوشی های موبایل را دارد، البته این موضوع را نیز باید مورد بررسی قرار داد که موبایل جدید پوکوفون اف وان در این جدول هنوز حضور ندارد و در ماه آینده شاهد آن نیز خواهیم بود.

رده دوم و سوم در اختیار کدام برند ها است

رده دوم این جدول را باید جایگاه موبایل Meizu 16 Plus دانست. این گوشی هوشمند مدت هاست در میان برترین گوشی های موبایل قرار دارد و طرفداران بسیاری را در کنار خود می بیند. در رتبه سوم در مقایسه با ماه گذشته تغییراتی به وجود آمده و وان پلاس 6 جای خود را به برند Smartisan داده است. گوشی موبایل Nut R1 در رده سوم قرار گرفته است.

رتبه های چهارم تا ششم جایگاه برند های چینی در حال توسعه

رتبه های چهارم تا ششم مربوط به برند های ویوو و شیائومی است. در رده چهارم ویوو نکس و در رده پنج شیائومی می هشت اکسپلورر قرار گرفته است. زیبا ترین گوشی هوشمند سال نیز به نوعی در رده ششم قرار دارد. گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس که با ظاهری جذاب بیش از مسائل سخت افزاری مورد توجه قرار گرفته بود به دلیل ویژگی های سخت افزاری جایگاه بسیار خوبی دارد.

پرچم دار پرفروش ترین برند موبایل در چه جایگاهی قرار دارد

بدون شک رتبه بعدی مشهور ترین گوشی موبایل در میان برترین گوشی های موبایل است. در این رتبه بندی سامسونگ گلکسی نوت 9 در رتبه هفتم قرار دارد و علاوه بر ادعای پرفروش ترین گوشی موبایل سال بودن و در کنار برترین گوشی های موبایل نیز قرار دارد.

در این رده بندی ویژگی مشترکی وجود دارد تمام گوشی های هوشمند این جدول پردازنده اسنپدراگون 845 را به عنوان هسته ی اصلی پردازشی خود مشاهده می کنند و برخی تفاوت های نرم افزاری و رم های نرم افزاری در این بخش تعیین کننده است. در این بنچ مارک نامی از برند هواوی و کایرین 970 مشاهده نمی شود و باید شاهد حضور این برند در ماه های آتی نیز باشیم.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها