بررسی بازی هیجان انگیز Call of Duty: Black Ops 4

0
789
بررسی بازی هیجان انگیز Call of Duty: Black Ops 4

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بازی هیجان انگیز Call of Duty: Black Ops 4 بپردازیم که می تواند برای شما دوستان جالب توجه و جذاب باشد.

« بازی Black Ops 4 بهترین نسخه چند نفره این بازی در چند سال اخیر است. »

بازی هیجان انگیز Call of Duty: Black Ops 4

بازی هیجان انگیز Call of Duty: Black Ops 4 یکی از جذاب ترین بازی های تیراندازی اول شخص بوده که توسط کمپانی Activision تولید شده است. این موضوع به این دلیل بوده که اولین بار است که بازی هیجان انگیز Call of Duty: Black Ops 4 سیستم کمپین خود را رها کرده تا حالت Massive Mode را به بازی اضافه کند. به صورت معمول این موضوع می تواند کمی کاربرانی را که علاقه به بخش داستانی بازی را دارند ناامید کند ولی با اضافه شدن بخش چند نفره ، زامبی ها و بخش های دیگر بازی می توانیم بگوییم این بازی ارزش هزینه کردن را دارد.

نقطه قوت

+ بازی درگیرکننده

+ بخش های جدید اضافه شده

+ بخش جذاب و بی نظیر Blackout

+ تنوع خیره کننده زامبی هابازی هیجان انگیز Call of Duty: Black Ops 4

نقطه ضعف

– اضافه شدن بخش Story واجب نبود

– روبات های زامبی خیلی قوی ولی در عین حال باهوش نیستند

رونمایی از مراحل آموزشی و آشنایی کاربران با محیط بازی

بازی هیجان انگیز Call of Duty: Black Ops 4 به جای بخش داستانی این بازی از یک بخش چند نفره استفاده کرده که همراه با ماموریت های آموزشی در ابتدای آن است. این مراحل به ما آموزش می دهد که وسایل به چه صورت کارایی دارند و پس زمینه ای از داستان را به ما نشان می دهد.

در حالی که این مراحل قابلیت توضیح کافی در مورد جریان بازی را ندارند و دیالوگ های فرانک وود هم خیلی آزاردهنده است ولی به خوبی می توانند شما را با ابرازها و اسلحه های مختلف آشنا کنند. این مراحل ساده و آموزشی توانایی این را دارند که شما را برای بخش کمپین آماده کنند. خوشبختانه شما می توانید از بخش عبور کنید و مستقیما به بخش های دیگر بازی بپردازید.

این نسخه از بازی یکی از بهترین نسخه ها برای حالت چند نفره از زمان نسخه Advanced Warfare بوده که می تواند شما را با گجت های فوق العاده و بی نظیر بدون پیچیدگی خاصی آشنا کند. از تفنگ های Sniper تا اسلحه های سنگین ، تمامی این ابزار در کنار یکدیگر مجموعه ای بی نظیر را پدید آورده اند که کاربر پس از هر حمله یا تیراندازی و قتل دشمنان از عملکرد خود لذت ببرد.بازی هیجان انگیز Call of Duty: Black Ops 4 یکی از جذاب ترین بازی های تیراندازی اول شخص بوده که توسط کمپانی Activision تولید شده است.

تغییرات بازی در حالت چند نفره

یکی از تغییرات منحصر به فرد در بخش چند نفره بازی سیستم شفا دادن بازی است. شما دیگر با مخفی شدن در جایی نمی توانید زخم های خود را التیام ببخشید و به جای آن باید از دکمه برای تزریق داروی شفابخش استفاده کنید تا سریعا به وضعیت عادی خود بازگردید. این موضوع چند ثانیه ای زمان خواهد برد و شما بعد آن با سلامت کامل به نبرد باز خواهید گشت. انتخاب زمان مناسب برای حمله و درمان در این بازی خیلی مهم و اساسی است و شما باید بهترین زمان را برای این کار انتخاب کنید.

این بازی تاکنون توانسته نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند و شما هم امکان دارد هم اکنون از طرفداران پر و پا قرص این بازی هیجان انگیز باشید.

نظر شما در مورد این بازی بی نظیر چیست؟

منتظر نظرات شما در مورد این بازی در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها